تعداد کاربران وايمکس تلفن همراه در کره جنوبي به ۲.۵ميليون نفرمي رسد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين بررسي همچنين يپش بيني شده درآمدحاصل از اين بازار تا سال ۲۰۱۱ميلادي به ۶۲۷ميليون دلار برسد.يک مقام آگاه در اين باره گفت: شبکه وايمکس موبايل که در کره جنوبي به “ويبرو”مشهور است، از ۳۰ژوئن ۲۰۰۶ميلادي آغاز بکار کرد  اما به دليل سرمايه گذاري نامناسب و پوشش …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين بررسي همچنين يپش بيني شده درآمدحاصل از اين بازار تا سال ۲۰۱۱ميلادي به ۶۲۷ميليون دلار برسد.
يک مقام آگاه در اين باره گفت: شبکه وايمکس موبايل که در کره جنوبي به “ويبرو”مشهور است، از ۳۰ژوئن ۲۰۰۶ميلادي آغاز بکار کرد  اما به دليل سرمايه گذاري نامناسب و پوشش دهي محدود سرويس ها در اين زمينه رشد تعداد کاربران با کندي صورت گرفت.
در سال ۲۰۰۷ميلاديKT يکي ازاپراتورهاي شبکه وايمکس کره جنوبي با سرمايه گذاري گسترده توانست تعداد کاربران اين بخش را از ۵۶۰۰کاربر به ۱۰۶هزار نفر برساند.
ميزان رشد تعداد کاربران اين بخش از فناوري ارتباطي سال به سال افزوده مي شود بطوري که  در حال حاضر ماهيانه ۱۰هزار کاربر جديد مشتري اين شبکه  مي شوند.
 KTبا همکاري SKTيکي ديگر از اپراتورهاي شبکه وايمکس کره سرمايه گذاري گسترده اي را در سال ۲۰۰۸  به منظور توسعه هر چه سريع تر اين صنعت انجام دادند.
بازار کره جنوبي  با ۴۴.۵۰ميليون کاربرو دو اپراتور فعال به عنوان يکي از مدعيان بازار ارتباطي آسيا ا ست و رشد بازار اين کشور ساليانه ۷.۵ درصد مي باشد.
 پيش بيني ها حاکي از آن است که تا پايان سال ۲۰۰۸ بنگلادش بتواند در اين بازار کره جنوبي را کنار بزند و خود جاي آن بنشيند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا