ارايه شبکه وايمکس P1مالزي به تاخير افتاد

به گزارش گروه خبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”ميشل لاي” با بيان اين که اين طرح قرار بود در همين ماه به مرحله بهربرداري برسد، افزود: به مجرد اين که از قابليت هاي اين شبکه اطمينان حاصل کرديم مرحله بهربرداري از آن را به مورد اجرا مي گذاريم.اين مقام آگاه افزود شبکه وايمکس اپراتور P1،۲۵درصد ازجمعيت …

به گزارش گروه خبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”ميشل لاي” با بيان اين که اين طرح قرار بود در همين ماه به مرحله بهربرداري برسد، افزود: به مجرد اين که از قابليت هاي اين شبکه اطمينان حاصل کرديم مرحله بهربرداري از آن را به مورد اجرا مي گذاريم.
اين مقام آگاه افزود شبکه وايمکس اپراتور P1،۲۵درصد ازجمعيت مالزي را تا پايان ۲۰۰۸ و ۴۰درصد از آنان را تا ۲۰۱۰تحت پوشش قرار خواهد داد.
وي گفت: اين اپراتور همچنين انتظار دارد شبکه وايمکس را تا پنج سال آينده در اختيار ۶۰درصد از جمعيت اين کشور در مناطق روستايي،حاشيه و دور از دسترس قرار دهد.
لاي تصريح کرد: P1يکي از چهار شرکت مالزي است که مجوز شبکه وايمکس در فرکانس ۲.۳گيگا هرتز را در اختيار دارد.
مالزي تا فصل سوم سال ۲۰۰۶حدود ۲۱ميليون و ۸۵۳هزار کاربر تلفن همراه داشته است و ضريب نفوذ آن حدود ۶/۸۱ درصد است.
اپراتورهاي فعال در اين کشور عبارتن از “ماکسيس برهارد”،”سل کام”،دي جي “،”تي تي داتکام”،”يو موبايل”،”بي اند اي وايرلس موبايل”و”ترن تاک”مي باشد.
 P1شرکت تهيه کننده سرويس ها و راهکارهاي فناوري شبکه هاي پهن باند تلفن همراه در مالزي مي باشد واين شرکت يکي از شعبه هاي “گرين پاکت برهارد”است. P1يکي از چهار دارنده مجوز شبکه ۲.۵گيگاهرتز وايمکس در مالزي مي باشد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا