بنگو سرويس صدورصورتحساب را در آفريقاي جنوبي عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولانيوز”،بنگو در گزارش خود آورده است:آفريقاي جنوبي با دارا بودن ۴۲ميليون کاربر تلفن همراه و ضريب نفوذي بين ۸۵ تا ۹۰درصد يکي از کشورهاي پيشرو وب موبايلي در قاره آفريقا به شمار مي آيد. اين شرکت اعلام  کرد که  تلفن همراه يک راه اساسي و مهم براي  دسترسي …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولانيوز”،بنگو در گزارش خود آورده است:آفريقاي جنوبي با دارا بودن ۴۲ميليون کاربر تلفن همراه و ضريب نفوذي بين ۸۵ تا ۹۰درصد يکي از کشورهاي پيشرو وب موبايلي در قاره آفريقا به شمار مي آيد.
اين شرکت اعلام  کرد که  تلفن همراه يک راه اساسي و مهم براي  دسترسي کاربران آفريقاي جنوبي به اينترنت است و اين امر موجب افزايش استفاده از اينترنت شده است.
“آنيل ماهوترا”يک مقام آگاه در اين باره گفت: ارايه اين طرح فرصتي براي  اپراتورهاي تلفن همراه و تهيه کنندگان محتوي هاي موبايلي در اين کشور مي باشد زيرا  باعث افزايش هر چه بيشتر تعداد کاربران و ايجاد فرصت هاي مناسب براي سرمايه گذاري دراين بخش از فناور ي ارتباطي خواهد شد.
وي افزود:سرويس هاي صدور صورتحساب از طريق تلفن همراه اين امکان را در اختيار کاربران قرار مي دهد که با اختصاص وقت و هزينه اي کمتر در مدت زماني کوتاه تراکنش هاي مالي خود را انجام دهند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا