موتورولا شبکه تلفن همراه تلفنيکا اسپانيا را بهينه سازي مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين همکاري که در چارچوب يک قرارداد دو ساله تنظيم شده است موتورولا با استفاده از راهکارهاي خود سرويس هاي شبکه GSMاين اپراتور اسپانيايي را ارتقا خواهد داد.تلفنيکا در اين مورد گزارش داد : همکاري اين دو شرکت اين امکان را در اختيارکاربران مي گذارد که از …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين همکاري که در چارچوب يک قرارداد دو ساله تنظيم شده است موتورولا با استفاده از راهکارهاي خود سرويس هاي شبکه GSMاين اپراتور اسپانيايي را ارتقا خواهد داد.
تلفنيکا در اين مورد گزارش داد : همکاري اين دو شرکت اين امکان را در اختيارکاربران مي گذارد که از سرويس هايي با کيفيت بالاتر استفاده کنند و اين امر بنوبه خود موجب افزايش تعداد کاربران اين اپراتور مي شود.
“دانيل پائول”مدير شبکه دسترسي هاي راديويي در اين مورد گفت :با استفاده از سرويس هاي مديريت بهينه سازي موتورولا علاوه بر کيفيت بخشي به سرويس ها مي توانيم در جهت ارايه کاربردهاي جديد و کمک به کاربران براي استفاده از سرويس هاي نوين گام برداريم.
تلفنيکا  در کشورهايي چون مکزيک،انگليس،آلمان،ايرلند،بوسني هرزگوين ،بيشتر کشورهاي آمريکاي لاتين  سرويس هاي مختلف ارايه مي دهد .
تعداد کاربران اين اپراتور دراسپانيا ۲۲ميليون و۴۲۰هزار نفر و در جهان ۱۵۸ميليون و ۸۰۰هزار نفر مي باشد که با توجه به اين تعداد کاربر و سرويس هايي که ارايه مي دهد در بين رقبايش در اسپانيا مقام اول و در جهان مقام چهارم را دارا مي باشد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا