آنتن هاي فمتوسل گوشي هاي ۳G را به مراکز رسانه اي خانگي متصل مي کنند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سلولار نيوز”، اين پلتفورم جديد يک پل اتصال همزمان بين شبکه خانگي کاربر و هر گوشي نسل سومي است. گوشي۳G  با استفاده از فمتوسل مي تواند مستقيم به شبکه خانگي وصل شده و به فايل ها و اطلاعات ذخيره شده در رايانه ها يا مرکز رسانه …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سلولار نيوز”، اين پلتفورم جديد يک پل اتصال همزمان بين شبکه خانگي کاربر و هر گوشي نسل سومي است.
 گوشي۳G  با استفاده از فمتوسل مي تواند مستقيم به شبکه خانگي وصل شده و به فايل ها و اطلاعات ذخيره شده در رايانه ها يا مرکز رسانه اي دسترسي داشته باشند.
دکتر “اندي تيلر” قائم مقام بازاريابي ip.access گفت: آنتن هاي فمتوسل مي توانند اين کاربردها را به سرعت و براحتي براي هر گوشي نسل سومي باز کرده و تلفن همراه را مرکز ارتباطي خانه قرار دهد. 
تکنولوژي مسيريابي نسل سوم بر پايه فمتوسل به اين معنا است که هيچ نيازي براي گوشي مجهز به واي فاي نيست و تمام داده هاي ترافيکي به طور محلي در فمتوسل ها مسيريابي شده و کاربر نهايي از سرعت داده هاي HSDPA براي تمام کاربردهاي متصل خانگي بهره مي برد.
تکنولوژي مسيريابي خانگي نسل سوم (۳G Home Routing ) تاخيري را که در انتقال ترافيک داده ها از گوشي به شبکه مرکزي اپراتور تلفن همراه و بالعکس ايجاد مي شود، حذف و در هزينه هاي اپراتور صرفه جويي مي کند.
تيلر افزود: فمتوسل ها به مشترکان چيزي فراتر از فقط پوشش بهتر نسل سوم در خانه ارايه مي دهند.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا