کيوتل شبکه وايمکس را در اردن عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”شيخ عبدالله بن محمد بن سعودي التاني”مدير عامل کيوتل در اين باره گفت:در حالي که اردن اولين کشوري که از سرويس اين شرکت استفاده مي کند بسياري از بازار هاي موجود در خاورميانه ،آسيا و آفريقا نيز به تبعيت از کيوتل به تاسيس شبکه هاي وايمکس پرداخته اند. وي …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”شيخ عبدالله بن محمد بن سعودي التاني”مدير عامل کيوتل در اين باره گفت:در حالي که اردن اولين کشوري که از سرويس اين شرکت استفاده مي کند بسياري از بازار هاي موجود در خاورميانه ،آسيا و آفريقا نيز به تبعيت از کيوتل به تاسيس شبکه هاي وايمکس پرداخته اند.
 وي افزود:دراين لحظه مابه سير تدريجي تکامل کيوتل رسيده ايم و هدف ما ارايه سرويس هاي بي سيم پهن باند به بيشتر کاربران و سهولت بخشيدن به ارتباطات و فعاليت ها ي تجاري است.
وي گسترش حيطه فعاليت خود در بازارها ي جديد وافزايش سرويس دهي خود به اپراتورها ي ديگر را از جمه اهداف ديگر کيوتل اعلام کرد.
التاني سهامداران اصلي شرکت مذکور را کيوتل و Saudi Arabiaاعلام کرد و افزود اين شرکت همکاري نزديکي با اپراتور وايمکس کلير واير آمريکا دارد.
کيوتل تهيه کننده سرويس هاي ارتباطي در قطر است که با حدود ۲هزار کارمند يکي از بزرگ ترين شرکت ها در اين کشور نيز به شمار مي آيد و با بيش از يک ميليون کاربر تنها اپراتور قطر است.
رگولاتوري اردن اعلام کرده که  اين کشور با داشتن  نزديک به شش ميليون نفرجمعيت داراي   7/4ميليون نفر کاربران تلفن همراه است
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا