قفل گوشي تلفن همراه پالم سنترو براي کاربران آمريکايي شکسته شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ، اين شرکت همچنين اعلام کرد که استفاده از سرويس “گوگل مپز”  براي گوشي هاي تلفن همراه و سرويس My Location ، براي کاربران شرکت سنترو راه اندازي شده و کابران مي توانند با سرعت بيشتري از اين سرويس ها استفاده کنند.پالم …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ، اين شرکت همچنين اعلام کرد که استفاده از سرويس “گوگل مپز”  براي گوشي هاي تلفن همراه و سرويس My Location ، براي کاربران شرکت سنترو راه اندازي شده و کابران مي توانند با سرعت بيشتري از اين سرويس ها استفاده کنند.
پالم سنترو يک گوشي هوشمند با طراحي امروزي و رنگ سفيد و خاکستري است که داراي قابليت هاي ارسال و د ريافت پيام هاي متني ، نامه هاي الکترونيکي و استفاده از وب مي باشد.
کاربران اين گوشي با استفاده از سرويس هاي “ماي لوکيشن”  و Google Maps مي توانند به اطلاعات فراگير از اوضاع ترافيکي  در بيش از ۳۰ منطقه مهم آمريکا دسترسي داشته باشند.
گوشي ياد شده بصورت آنلاين با قيمت ۲۹۹ دلار از طريق سايت اينترنتي
palm.  قابل خريداري است.
 شرکت پالم درسال ۱۹۹۲ در آمريکا تاسيس شد، دفار مرکزي آن در ايالت کاليفرنيا قراردارد و در زمينه  نرم افزار و سخت افزار کامپيوتر و توليد  گوشي تلفن همراه فعاليت مي کند.
۱۳۱ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا