لوازم جانبي آيفون غير قابل استفاده شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، کاربران آيفون نسل سومي مجبور به تغيير برخي از لوازم جانبي آيفون قديمي هستند و بايد مبالغ زيادي براي تعويض آنها پرداخت کنند که اين خود سود بسياري را براي شرکت اپل در کنار فروش آيفون ۳G به دنبال دارد.بازيافت گوشي ها و …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، کاربران آيفون نسل سومي مجبور به تغيير برخي از لوازم جانبي آيفون قديمي هستند و بايد مبالغ زيادي براي تعويض آنها پرداخت کنند که اين خود سود بسياري را براي شرکت اپل در کنار فروش آيفون ۳G به دنبال دارد.
بازيافت گوشي ها و لوازم جانبي قديمي نيز از سوي ديگر سود خوبي براي اين شرکت به همراه خواهد داشت.
خبرهاي جديد نيز حاکي از آن است که بزرگترين اپراتور آمريکا، AT&T د رازاي فروش هر آيفون  325 دلار يارانه به به اپل پرداخت مي کند.
اين درحالي است که قيمت فروش اين گوشي با   حافظه ۸ گيگابايتي ي ۱۹۹ دلار و با حافظه ۱۶ گيگابايتي   299 دلار اعلام شده است.
به نظر مي رسد که شرکت ها و اپراتورهاي توزيع کننده آيفون براي کسب سود و درآمد به ارايه خدمات جانبي و فروش بالاي اين گوشي چشم دوخته اند.
گوشي جديد آيفون داراي باتري با ظرفيت مناسب براي ۵ ساعت مکالمه با استفاده از شبکه هاي نسل سومي  ،  6 ساعت جستجوي اينتنرنتي و ۷ ساعت پخش ويدويي است.
اين گوشي قراراست از ۱۱ ماه جولاي (۲۱تير) در ۲۲ کشوردنيا از جمله استراليا ، بلژيک ، کانادا ، اسپانيا ، سوييس ، و انگليس  عرضه شود.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا