تلسترا امتياز اراه گوشيiPhone 3G را گرفت

به گزارش گروه اخبرا خارجي “موبنا ” به نقل از سافت پديا ، پيش از اين فقط وودافون و Optus اعلام کردند که اين گوشي را در استراليا عرضه مي کنند و تلسترا خبري درباره عرضه آن  منتشر نکرد ه بود.   برخلاف وودافون و Optus که فروش iPhone 3G   را از ۱۱ جولاي عرضه مي …

به گزارش گروه اخبرا خارجي “موبنا ” به نقل از سافت پديا ، پيش از اين فقط وودافون و Optus اعلام کردند که اين گوشي را در استراليا عرضه مي کنند و تلسترا خبري درباره عرضه آن  منتشر نکرد ه بود.  
برخلاف وودافون و Optus که فروش iPhone 3G   را از ۱۱ جولاي عرضه مي کنند، تلسترا اين گوشي را از ۲۲ جولاي در دسترس کاربران خود قرار مي دهد.
بر اين اساس مشترکان تلسترا که قصد دارند گوشي iPhone 3G   را خريداري کنند مجبور نيستند با اپراتور ديگري قرارداد ببندند.
بر اساس اين گزارش جزييات بيشتر راجع به قيمت iPhone 3G   از طريق تلسترا ذکر نشده اما پيش بيني مي شود که با يک قرارداد دو ساله اين اپراتوري قيمتي معادل AT&T يعني ۲۰۰ دلار را در نظر بگيرد.
در حال حاضر استراليا داراي حدود ۲۰ ميليون مشترک تلفن همراه دارد و پيش بيني مي شود که تعداد کمي از آنها گوشي ايفون را خريداري کنند با اين حال  اگر تنها ۵ درصد از کاربران استراليايي اين گوشي را خريداري کنند، باز اپراتورها سود لازم را خواهند برد.
آيفون سنل سومي ويژگيهاي مختلفي دارد از جمله آن مي توان به اتصالات HSDPA، GPS، دسترسي به سرور Microsoft Exchange و ذخاير اپل اشاره کرد.
اين گوشي با سرويس آموزشي تلسترا عرضه مي شود که به کاربران اامکان مي دهد از کارشناسان موبايل هنگامي که براي استفاده از عمليات چند رسانه گوشي عاجز مي شوند، کمک بگيرند.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا