دوکومو به بازار خاورميانه چشم دوخته ا ست

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”توشيناري کونيدا”يکي از مقامات ارشد دوکومو در اين باره گفت:ازجمله شرکت ها ي ارتباطي که دوکومو با آنها مذاکراتي را انجام داده است مي توان به اپراتور قطر تلکام ،اتصالات وسعودي تلکام اشاره کرد.وي با بيان اين که اپراتور مذکور تمايل زيادي براي ورود به بازار خاورميانه و …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”توشيناري کونيدا”يکي از مقامات ارشد دوکومو در اين باره گفت:ازجمله شرکت ها ي ارتباطي که دوکومو با آنها مذاکراتي را انجام داده است مي توان به اپراتور قطر تلکام ،اتصالات وسعودي تلکام اشاره کرد.
وي با بيان اين که اپراتور مذکور تمايل زيادي براي ورود به بازار خاورميانه و آفريقا دارد، افزود:اين اپراتور قواعد بازي را رعايت مي کند و حق شرکا ديگر خود را براي ورود به اين بازار اين منطقه پايمال نخواهد کرد.
کونيدا يکي ديگر از دلايل تمايل دوکومو براي ورود به بازار اين منطقه را سرمايه گذاري شرکت هاي معروف و معتبر جهان در بازار اين منطقه دانست.
اين اپراتور در حال حاضر بخشي از سهام اپراتورهاي فيليپين ،کره جنوبي و بنگلاش را در اختيار خود دارد و به تازگي نيز قصد دارد سرمايه گذاري هايي را در اپراتورهاي مالزي،گوئام و سنگاپور انجام دهد.
اين اپراتر در سال ۲۰۰۱ ميلادي ۱۶درصد سهام اپراتور AT&T را به ارزش ۹.۸ميليارد دلار خريداري کرد اما در سال ۲۰۰۴ سهام خود را به اپراتورسينگولاربه قيمت ۶.۶ميلارد دلار واگذار کرد.
 شرکت “ان تي تي دوکومو”  درسال ۱۹۹۱ در ژاپن تاسيس شد و در زمينه ارايه خدمات بي سيم يا وايرلس فعاليت دارد که از جمله خدمات  اين شرکت مي توان به  PDC, i-mode, W-CDMA, FOMA, HSDPA, PHS اشاره کرد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا