جستجوگر موبايلي و رايانه اي اپرا به ۷/۴ ميليون دانلود دست يافت

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “تک وک”، اپرا همچنين گزارش داد که تعداد افرادي که از اين جستجوگر اينترنت استفاده کرده اند از زماني که اپرا ۹ در سال ۲۰۰۶ عرضه شد، از دوبرابر نيز فراتر رفته است. هر ماه بيش از ۲۰ ميليون نفر از طريق اپرا براي دسترسي …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “تک وک”، اپرا همچنين گزارش داد که تعداد افرادي که از اين جستجوگر اينترنت استفاده کرده اند از زماني که اپرا ۹ در سال ۲۰۰۶ عرضه شد، از دوبرابر نيز فراتر رفته است.
هر ماه بيش از ۲۰ ميليون نفر از طريق اپرا براي دسترسي به اينترنت از رايانه خود استفاده مي کنند و ماهانه بيش از ۱۲ ميليون نفر نيز از تلفن همراه خود از Opera Mini استفاده مي کنند.
نسخه ۵/۹ اپرا ويژگي Opera Link را معرفي کرده که کاربران را قادر مي سازد تنظيمات جستجوگر مانند bookmarks، Speed Dial و notes را بين رايانه و تلفن همراه خود تطبيق دهند.
اپرا قبل از راه اندازي نرم افزار جستجوگر اپرا ۵/۹ استفاده از نسخه آزمايشي اين جستجو گر را ثبت کرده بود.
 استفاده از اپرا از سال ۲۰۰۵ به دليل نوآوري هاي پياپي ، به روز آوري اين جستجوگر و تمرکز بر امنيت اينترنتي رشد سريعي داشته است،
شرکت Opera Software ASA تعريفي دوباره از جستجوگر هاي اينرتنتي در رايانه، تلفن همراه و ساير دستگاه هاي شبکه اي ارايه داده است.
اين شرکت نرم افزاري در “اسلو” نروژ تاسيس شده است و درکشورهاي مختلف جهان نمايندگي دارد.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا