صنعت تبليغات موبايلي به يک تجارت واقعي تبديل شده است

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “بنکوک پست”، بسياري از تحليلگران ارزش بازار تبليغات موبايلي را تا سال ۲۰۱۱ بين ۱۴ تا ۱۹ ميليون دلار برآورد کرده اند و به گزارش شرکت تحقيقاتي  ABI درآمد بازار تبليغات موبايلي در سال گذشته ۳ ميليون دلار بوده است. تبليغات موبايلي امروزه در …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “بنکوک پست”، بسياري از تحليلگران ارزش بازار تبليغات موبايلي را تا سال ۲۰۱۱ بين ۱۴ تا ۱۹ ميليون دلار برآورد کرده اند و به گزارش شرکت تحقيقاتي  ABI درآمد بازار تبليغات موبايلي در سال گذشته ۳ ميليون دلار بوده است.
تبليغات موبايلي امروزه در حوزه بازار تلفن همراه قرار گرفته است و شامل تحويل آگهي هاي تجاري از طريق تلفن همراه مي شود.
کاهش هزينه سرويس هاي  اينترنتي و سرعت بالاي انتقال اطلاعات موجب شده تا اين صنعت از گستردگي و پيشرفت قابل توجهي برخوردار شود.
يکي از علت هاي اساسي پيشرفت اين صنعت افزايش و گسترش گوشي هاي هوشمند با قابليت هاي چند رسانه اي است که از جمله آن  مي توان به گوشي آيفون و گوشي هاي سري N نوکيا اشاره کرد.
به گفته مدير شرکت انگليسي  Blyk، ارايه دهنده آگهي هاي تلفن همراه ، متوسط پاسخ به آگهي هاي تلفن همراه در انگليس ۲۹ درصد است.
شرکت Blyk که از زمان تاسيس خود در ماه سپتامبر سال گذشته ، در مدت  6 ماه ۱۰۰ هزار کاربر تبليغات موبايلي به دست آورده است.
اين شرکت در ازاي موافقت کاربران براي دريافت روزانه ۶تبليغات ،۲۱۷ پيام متني  و ۴۳ دقيقه مکالمه رايگان ارايه مي کند.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا