ASUS گوشي گارمين ناويفون را معرفي کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، گوشي Garmin Nuvifone  يکي از گوشي هاي کاملا لمسي بوده که توسط شرکت تايواني ASUS با همکاري شرکت گارمين که در زمينه محصولات و فناوري هايي مربوط به  GPS کار مي کند، توليد شده است.شرکت ASUS چند گوشي پيشرفته ديگر همچون P320, M536, …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، گوشي Garmin Nuvifone  يکي از گوشي هاي کاملا لمسي بوده که توسط شرکت تايواني ASUS با همکاري شرکت گارمين که در زمينه محصولات و فناوري هايي مربوط به  GPS کار مي کند، توليد شده است.
شرکت ASUS چند گوشي پيشرفته ديگر همچون P320, M536, P560 و گوشي ZX1 را با همکاري لامبورگيني ساخته است وNuvifone يک دستگاه دوگانه و ترکيبي از گوشي هوشمند و دستگاه ناوبري است.
اين گوشي داراي صفحه نمايش کاملا لمسي ۵/۳ اينچي، Wi-Fi، GSM و اتصالات ۳G  ،مرورگر HTML و امکان پخش فايل هاي صوتي و ويديويي است وGPS پيشرفته با نقشه هاي گوگل و منوي ناوبري با کاربرد آسان از ديگر قابليت هاي اين گوشي است.
 nuvifone در فصل سوم سال جاري با قيمت ۵۰۰ دلار در دسترس کاربران قرار مي گيرد.
گفته مي شود که اگر اين گوشي پيش از فصل پاييز عرضه شود، يکي از گوشي هاي هوشمند GPS دار بوده که در رده رقيبان iPhone 3G  و ديگر گوشي هاي هوشمند مجهز به صفحه نمايش لمسي قرار مي گيرد.
شرکت گارمين در ايالت کانزاس آمريکا قرار دارد و محصولات و فناوري هايي مربوط به  GPS توليد مي کند.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا