امکان کنترل حساب هاي عضو شبکه شتاب با استفاده از تلفن همراه فراهم شد

به گزارش خبرنگار موبنا با اين نرم افزار دريافت آخرين موجودي حساب كارت‌هاي پارسيان و شبکه شتاب و نيز دريافت سه گردش آخر حساب كارت‌هاي پارسيان امکان پذير است .بر اين اساس پرداخت قبض آب ، برق ، تلفن ثابت و همراه ، گاز و عوارض شهرداري با استفاده از تمامي كارت‌هاي پارسيان و شتاب …

به گزارش خبرنگار موبنا با اين نرم افزار دريافت آخرين موجودي حساب كارت‌هاي پارسيان و شبکه شتاب و نيز دريافت سه گردش آخر حساب كارت‌هاي پارسيان امکان پذير است .
بر اين اساس پرداخت قبض آب ، برق ، تلفن ثابت و همراه ، گاز و عوارض شهرداري با استفاده از تمامي كارت‌هاي پارسيان و شتاب با استفاده از تلفن همراه انجام پذير خواهد بود.
از ديگر امکانات اين نرم افزار مي توان به خريد از فروشگاه‌هاي طرف قرارداد شبکه بانکي و نيز پرداخت وجه با استفاده از كارت‌هاي پارسيان و شتاب از طريق موبايل اشاره کرد.
گفتني است خريد شارژ سيم كارت‌هاي اعتباري همراه اول، ايرانسل و تاليا و همچنين خريد شارژ اعتبار انواع كارت‌هاي اينترنت و تلفن بين‌المللي از طريق اين نرم افزار قابل انجام است.
اين نرم افزار که به فرمت جاوا بوده و حجمش به همراه راهنماي آن ? مگابايت است امکان دريافت آخرين صورتحساب كارت اعتباري پارسيان از طريق دورنگار و پست الکترونيکي نيز فراهم مي کند.
سيستم موبايل بانکينگ در کشور روز به روز در حال گسترش است ، به نحوي که اکثر بانک ها خدمات خود را از طريق بستر تلفن همراه نيز به مشترکان ارائه مي دهند.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا