کاربران هنگ کنگي از هزينه هاي اتصالات ناخواسته به ستوه آمدند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “مانسترز اند کريتيکس”، بسياري از کاربران هنگ کنگ  با هزينه هاي ماهيانه بالاي ۱۸۰۰ دلاري به خاطر اتصال به سرويس هاي بي سيم مواجه شده اند.انجمن کاربران تلفن همراه هنگ کنگ در باره تلفن هاي پيشرفته که بدون اطلاع کاربر به سرويس هاي بي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “مانسترز اند کريتيکس”، بسياري از کاربران هنگ کنگ  با هزينه هاي ماهيانه بالاي ۱۸۰۰ دلاري به خاطر اتصال به سرويس هاي بي سيم مواجه شده اند.
انجمن کاربران تلفن همراه هنگ کنگ در باره تلفن هاي پيشرفته که بدون اطلاع کاربر به سرويس هاي بي سيم گران قيمت وصل مي شوند ،هشدار داد.
اين انجمن اعلام کرد که در فاصله ماه هاي ژانويه و مي ۱۴۳ مورد شکايت در اين باره دريافت کرده و آمار شکايات سال ۲۰۰۷ نيز ۲۷۰ مورد بوده است.
هزينه دانلود فايل هاي بزرگ براي کاربران تلفن همراه بسيار بالا است و برخي گوشي ها بدون آگاهي کاربر و به طور خودکار اين کار را انجام مي دهند.
براي مثال يکي از اپراتورهاي هنگ کنگ بدون اطلاع کاربر گوشي وي را به اينترنت وصل کرده و اين کاربر با هزينه يکهزار و ۷۹۲ دلاري روبرو شده است.
هنگ کنگ يکي در زمينه اتصالات پرسرعت اينترنت بسيار پيرفت داشته  است و اتصالات رايگان بي سيم را در هواپيماها و ساختمان هاي دولتي ارايه مي دهد.
دولت هنگ کنگ همچنين درصدد ارايه ۹/۶ ميليون اتصالات کاملا بي سيم از طريق سيگنال هاي WiFi  در  اين کشور است.
تعداد کل کاربران هنگ کنگ تا دسامبر ۲۰۰۷ميلادي  43/8 ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۴/۱۲۱ درصد است.
۴ اپراتور تلفن همراه در اين کشور فعال هستند که CSL از نظر تعداد کاربران مقام نخست را دارد. 
۱۱۲ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا