ارايه سرويس مطالعه کتاب براي گوشي آيفون ۳G

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، کاربران آيفون نسل سومي مي توانند با کمک اين نرم افزار در هنگام حرکت متن را روي نمايشگر ۵/۳ اينچي آيفون به راحتي بخوانند.” ” Fictionwise ، طراح اين نرم افزار در مورد زمان دقيق ارايه آن اطلاعاتي منتشر نکرده است و از …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، کاربران آيفون نسل سومي مي توانند با کمک اين نرم افزار در هنگام حرکت متن را روي نمايشگر ۵/۳ اينچي آيفون به راحتي بخوانند.
” ” Fictionwise ، طراح اين نرم افزار در مورد زمان دقيق ارايه آن اطلاعاتي منتشر نکرده است و از آنجا که اپل تنها نرم افزارهايي را که در AppStore به فروش مي رسد مورد تاييد قرار مي دهد مراحل تکميلي روي اين نرم افزار در حال اجرا است.
کاربران آيفون نسل سومي مي توانند با نرم افزار eReader کتاب هاي مختلف را با کمک تلفن همراه مطالعه کنند.
تلفن همراه نسل سومي آيفون داراي قابليت هاي جديد  و پيشرفته از جمله سيستم داخلي GPS ، نرم افزار iPhone 2.0  است که قابليت پشتيباني برنامه  Microsoft Exchange ActiveSync  را دارد.
گوشي جديد آيفون داراي باتري با ظرفيت مناسب براي ۵ ساعت مکالمه با استفاده از شبکه هاي نسل سومي  ،  6 ساعت جستجوي اينتنرنتي و ۷ ساعت پخش ويدويي است.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا