انفجار يک برج مخابراتي توسط مائوئيست ها در هند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اکانميک تايمز”، پليس هند روز شنبه اعلام کرد کهاين براي اولين باري است که  چريک هاي مائوئيست  هند يک برج مخابراتي تلفن همراه را در اين منطقه منفجر کردند.اين حادثه درست پس از نيمه شب جمعه در يک روستاي جنگلي دور از مرز در …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اکانميک تايمز”، پليس هند روز شنبه اعلام کرد کهاين براي اولين باري است که  چريک هاي مائوئيست  هند يک برج مخابراتي تلفن همراه را در اين منطقه منفجر کردند.
اين حادثه درست پس از نيمه شب جمعه در يک روستاي جنگلي دور از مرز در منطقه  Bastar اتفاق افتاد و اين عمليات از طريف قلعه نظامي مائوئيست ها که از سال ۱۹۸۰ داير شده ، صورت گرفته است.
رييس پليس هند در گفت و گوي تلفني با سرويس خبري Indo-Asian اعلام کرد: مائوئيست هاي مسلح به داخل منطقه وارد شده و پس از حمله به گروه هاي جنگلي مواد منفجره را زير برجهاي مخابراتي شرکتIdea Cellular يکي از بزرگترين اپراتورهاي اين ايالت کار گذاشتند.
تعداد کل کاربران هند به ۲۷۰ ميليون نفر رسيده است و دراين کشور۱۲اپراتور فعال وجود دارد که بهاراتي اير تل رتبه اول را در بين اپراتورهاي اين کشور دارا مي باشد.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا