مخابرات هفته آينده وارد بورس مي شود

 غلامرضا حيدري کرد زنگنه  در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت:  مشکل خاصي در زمينه ورود شرکت مخابرات به بورس وجود ندارد و اين شرکت طي  هفته آينده وارد بورس  مي شود.وي در پاسخ به اين که علت  مخالفت  بورس در زمينه ورود شرکت مخابرات به بورس  چيست اظهار داشت: بورس  هيچ گونه مشکلي …

 غلامرضا حيدري کرد زنگنه  در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت:  مشکل خاصي در زمينه ورود شرکت مخابرات به بورس وجود ندارد و اين شرکت طي  هفته آينده وارد بورس  مي شود.
وي در پاسخ به اين که علت  مخالفت  بورس در زمينه ورود شرکت مخابرات به بورس  چيست اظهار داشت: بورس  هيچ گونه مشکلي ندارد و خواستارارائه  مجموعه اي از اطلاعات شده است .
معاون وزير امور اقتصادي و دارائي  اين اطلاعات را شامل  مصوبه هيات دولت و برخي ديگر  موضوعات دانست  و گفت:  مصوبه هيات دولت به بورس ابلاغ شد.
اين در حاليست که پيش از اين  مدير عامل شرکت مخابرات ايران دليل اصلي قرار نگرفتن سهام مخابرات در تابلو اصلي تالار بورس را ، اختلاف نظر ميان سازمان هاي خصوصي سازي و بورس عنوان کرد بود.
به گفته وي سازمان بورس بر شفاف سازي بيشتر اطلاعات شرکت مخابرات تاکيد دارد.
  اواسط هفته  گذشته مراسم  معارفه شرکت مخابرات به کارگزاران بورس انجام شد و  کميسيون اقتصاد نيز با تفويض اختيار از دولت ، عرضه سهام مخابرات به بورس را به تصويب رساند .
قرار بود سهام مخابرات ۲۲ خردادماه در بورس عرضه شود؛اما به دليل پاره اي ابهامات اعلام شده از سوي سازمان بورس ، اين مهم هنوز انجام نپذيرفته است.
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا