مدل W760 سوني اريکسون

 اين گوشي داراي يک صفحه نمايش بزرگ QVGA ، بلندگوي استريو ، Media Center و دوربين سه مگاپيکسلي است . W760 يک گوشي کشويي شيک است که در سه رنگ نقره اي ، قرمز و مشکي در بازار جهاني تلفن همراه عرضه مي شود.**طراحيسوني اريکسون W760 در ميان گوشي هاي خيلي کوچک قرار ندارد و …

 اين گوشي داراي يک صفحه نمايش بزرگ QVGA ، بلندگوي استريو ، Media Center و دوربين سه مگاپيکسلي است . W760 يک گوشي کشويي شيک است که در سه رنگ نقره اي ، قرمز و مشکي در بازار جهاني تلفن همراه عرضه مي شود.
**طراحي
سوني اريکسون W760 در ميان گوشي هاي خيلي کوچک قرار ندارد و ابعاد آن 103 در۴۸ در 15 ميلي متر است . اين گوشي از مدل W910 بزرگتر است و تقريبا هم اندازه W850 است. طراحي قاب جلوي گوشي ساده و شيک است .
کليد حرکتي و کليدهاي کنترل اطراف آن داراي طراحي دايره شکل مي باشند که بلندگوي استريو W760 را نيز در بر مي گيرند . بلندگوها به طرز مناسبي در اطراف کليدهاي سبز و قرمز قرار گرفته اند . در اين قسمت دو SoftKey ، کليد C و کليد منوي Activity نيز وجود دارد . اين چهار کليد به سادگي در چهار طرف قسمت کنترل قرار دارند و به سبک صفحه کليد تخت مي باشند . دکمه هاي برآمده دو Softkey بخوبي واکنش مي دهند . استفاده از کليد C و کليد منوي Activity چندان راحت نيست.
کليد حرکتي ابزار اصلي براي مرور و جستجو در منوها است که به عنوان کنترل نرم افزار موسيقي عمل مي کند در حالي که جهت بالاي کليد حرکتي منوي سرويس هاي محل (Location Services ) را باز مي نمايد. محل قرارگيري انگشت شست بالاي صفحه کليد وجود دارد که در باز و بسته کردن درب کشويي W760 به کاربر کمک مي کند . اگرچه باز کردن درب کشويي بدون لمس صفحه نمايش يا فشار دادن جهت بالاي کليد حرکتي تقريبا امکان پذير نيست .
محل کارت حافظه M2 در بالاي گوشي وجود دارد و زير يک درپوش لاستيکي پنهان شده است . ميکروفون در قسمت پايين گوشي قرار دارد.
**باتري
باتري گوشي از نوع BST-38 Li-Pol استاندارد سوني اريکسون است که توان آن ۹۳۰ mAh است. باتري در حالت Standby حداکثر ۴۰۰ ساعت و در مکالمه مداوم تا نه ساعت دوام مي آورد.
**صفحه نمايش
صفحه نمايش ۲.۲ اينچ TFT اين گوشي داراي وضوح QVGA است . دو کليد ميانبر در بالاي صفحه نمايش مشاهده مي شود که سوني اريکسون آنها را کليدهاي بازي ناميده است . در حالت Standby کليد چپ آخرين عکس گرفته شده با دوربين را نشان مي دهد در حالي که کليد راست آلبوم دوربين را باز مي کند .
صفحه نمايش هاي TFT امروزه در اکثر گوشي هاي موبايل بکار گرفته مي شوند اگرچه از قابليت خوانايي در زير نور مستقيم خورشيد برخوردار نيستند.
**دوربين
سوني اريکسون W760 به يک دوربين عکاسي و فيلمبرداري سه مگاپيکسلي مجهز است که ماکزيمم وضوح آن 2048 در 1536 پيکسل است. منوي دوربين مانند منوي گوشي هاي W910 يا W890 نيست و بيشتر شبيه سوني اريکسون W380 با دوربين ۱.۳ مگاپيکسل است . دوربين به کانون اتوماتيک مجهز نيست و نماياب آن فقط در جهت عمودي کار مي کند و حتي کليد اختصاصي دوربين هم ندارد و مانند دوربين در گوشي هاي مدل پايين بنظر مي رسد در حالي که W760 يک گوشي واکمن پيشرفته است.
** پخش کننده موسيقي
سوني اريکسون W760 داراي نرم افزار واکمن ۳.۰ با ويژگي SensMe است . اين نرم افزار از فرمت هاي فايل هاي متعددي پشتيباني مي کند و داراي چندين گزينه براي پيش تنظيمات اکولايزر است.علاوه بر تمام اين موارد کاربر به آلبوم و ويژگي کنترل لرزش نيز دسترسي دارد که ويژگي اخير به موجب شتاب سنج داخلي فراهم مي شود.
**حافظه
حافظه داخلي اين گوشي کشويي ۴۰ مگابايت بوده که توسط کارت حافظه Memory Stick Micro M2 تا يک گيگابايت ارتقا مي يابد.
**سخن آخر
گوشي W760 سوني اريکسون که از ماه ژانويه سال ۲۰۰۸ ميلادي به بازار جهاني تلفن همراه معرفي شده بود هم اکنون در اختيار کاربران قرار گرفته است.
اين گوشي هنوز وارد بازار تلفن همراه تهران نشده است و اطلاعاتي دقيقي در مورد قيمت آن در دسترس نيست.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا