تلسترا سرويس آموزش استفاده از تلفن همراه ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، بسياري از کاربران تلفن همراه به درستي نمي دانند که چگونه از همه کاربردهاي تلفن همراه خود استفاده کنند، بنابراين تلسترا سرويس جديدي عرضه کرده که به کاربرن آموزش مي دهد چگونه از کاربردهاي اين دستگاه ها استفاده کرد و آگاهي بيشتري …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، بسياري از کاربران تلفن همراه به درستي نمي دانند که چگونه از همه کاربردهاي تلفن همراه خود استفاده کنند، بنابراين تلسترا سرويس جديدي عرضه کرده که به کاربرن آموزش مي دهد چگونه از کاربردهاي اين دستگاه ها استفاده کرد و آگاهي بيشتري راجع به دستگاه هاي خود داشته باشند.
اين سرويس با همکاري Mobile Mentor ارايه مي شود که به طور منطقي اين سرويس Telstra Mentor ناميده مي شود.
اين سرويس به شکل رايگان و فقط براي سيدني و کاربراني که داراي دستگاه هاي تلفن همراه پيشرفته اي هستند، ارايه مي شود.
به اين ترتيب کاربراني که مي خواهند از اين سرويس ها استفاده کنند بايد کاربر تلسترا بوده و دستگاه تلفن همراه خود را از اين کمپاني تهيه کرده باشند.
شرکت تلسترا در نظر دارد اين سرويس را از ماه بعد براي چند شهر ديگر استراليا نيز ارايه دهد تا کاربران بيشتري از اين سرويس بهره مند شوند.
سرويس Telstra Mentor يک مشاور کارشناس براي کاربراني که وقت زيادي براي کشف کاربردهاي مختلف گوشي تلفن همراه شان ندارند، است.
انتظار مي رود که سرويسي مشابهي بزودي براي اروپا و آمريکا نيز ارايه شود.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا