نوکيا انجمن تبليغات موبايلي را راه انداز ي کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،نوکيا اعلام تلفن همراه  به عنوان ابزاري براي ارايه تبليغات در حد متوسط به يک حد کمال رسيده است با وجود اين چند دستگي در فناوري هاي خاص اين وسيله ،آن را براي استفاده در بعضي برنامه ها مشکل ساز کرده است.“برين بوس”يکي از مقامات آگاه در اين …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،نوکيا اعلام تلفن همراه  به عنوان ابزاري براي ارايه تبليغات در حد متوسط به يک حد کمال رسيده است با وجود اين چند دستگي در فناوري هاي خاص اين وسيله ،آن را براي استفاده در بعضي برنامه ها مشکل ساز کرده است.
“برين بوس”يکي از مقامات آگاه در اين باره گفت: ما نوکيا را براي ارايه اين سرويس و تسهيل راهکارهاي تبليغات موبايلي تحسين مي کنيم و اين انجمن با يکپارچه سازي تبليغات ان را براي استفاده برند هاي خاص ضروري کرده است.
وي افزود:انجمن تبليغات موبايلي تمام فناوري هاي نوين موجود در بازار را فراهم مي کند و اين اعتماد را به برندهاي خاص مي دهد که از آن استفاده کنند.
اين مقام آگاه افزود:اعضاي انجمن با کمک واسط کاربري نوکيا مي توانند برنامه هاي تبليغاتي را طراحي  اجرا و سنجش کنند.
شرکت نوکيا در سال ۱۸۶۵ در فنلاند تاسيس شد، دفتر مرکزي آن درشهر “اسپو” قراردارد ودر زمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه ، کامپيوتر  ، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت مي کند.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي  بيش از ۵۱ميليارد و ۵۸ ميليون يورو و سود خالص آن ۷ ميليارد و ۲۰۵ ميليون يورو و تعداد کارکنان آن تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۰۷ ميلادي ۱۱۲ هزار و ۲۶۲ نفر گزارش شده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا