اتصالات اينترنتي همراه جايگزين اينترنت ثابت مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “اباوت الکترونيک”، متخصصان افزايش فروش لپ تاپ که از طريق تلفن همراه کاربر به اينترنت وصل مي شود، افزايش گسترده شبکه هاي پرسرعت تلفن همراه و کاهش قيمت اتصال به اين شبکه ها را دلايل انتخاب پهن باند موبايل شناخته اند.طبق تحقيق اخير You Gov …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “اباوت الکترونيک”، متخصصان افزايش فروش لپ تاپ که از طريق تلفن همراه کاربر به اينترنت وصل مي شود، افزايش گسترده شبکه هاي پرسرعت تلفن همراه و کاهش قيمت اتصال به اين شبکه ها را دلايل انتخاب پهن باند موبايل شناخته اند.
طبق تحقيق اخير You Gov ،برخلاف  اين که سرويس هاي اتصال به اينترنت در رايانه با استفاده از ارتباط تلفن همراه کمتر از يکسال است که به بازار راه يافته، از هر ۱۰ نفر يک نفر هم اکنون از اين سرويس استفاده مي کنند.
اين افراد رايانه خود را با استفاده از شبکه تلفن همراه به اينترنت وصل مي کنند.
سخنگوي سايت مقايسه اي Top 10 Broadband گفت: اين گرايش از همان اهميت جايگزيني تلفن ثابت با تلفن همراه برخوردار است که در دهه ۹۰ روي داد.
سايت برود باند گزارش داد: ما پيش بيني مي کنيم پهن باند موبايل بر پهن باند ثابت غلبه خواهد کرد و به عنوان راه غالب دسترسي به اينترنت در بريتانيا شناخته خواهد شد.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا