افزايش ۲.۴۶ميليوني کاربران ايرتل در ماه مي ۲۰۰۸

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،انجمن اپراتورهاي تلفن همراه هند اعلام کرد: با اين ميزان افزايش تعداد کاربران اين اپراتور تا پايان ماه مي  سال جاري به ۶۶.۸۳ميليون نفر رسيد.اين انجمن در ادامه گزارش خود آورده است که در تعداد کاربران اپراتور وودافون ايسار نيز در اين ماه ۶۹/۱ميليون نفر کاربر جديد داشته …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،انجمن اپراتورهاي تلفن همراه هند اعلام کرد: با اين ميزان افزايش تعداد کاربران اين اپراتور تا پايان ماه مي  سال جاري به ۶۶.۸۳ميليون نفر رسيد.
اين انجمن در ادامه گزارش خود آورده است که در تعداد کاربران اپراتور وودافون ايسار نيز در اين ماه ۶۹/۱ميليون نفر کاربر جديد داشته است و تعداد مشترکين آن به ۴۷/۴۷ ميليون نفر رسيده است.
بررسي ها نشان مي دهد تمام اپراتورهاي تلفن همراه در هند مجهز به سيستم هاي جهاني فناوري ارتباطات موبايلي هستند.
تعداد کل کاربران هند ۲۷۰ميليون نفرو ضريب تلفن همراه آن بيش از۱۹درصد است و اين کشور ۱۲اپراتور فعال دارد.
هند در بازارتلفن همراه آسيا پس از چين مقام دوم رادارد و بازارارتباطي اين کشور درسيطره  شبکه gsm مي باشدبه طوري که سهم اين شبکه با ۱۹۸.۵۸ميليون کاربر تا پايان مارس ۲۰۰۸ حدود ۷۵.۱درصد بوده است.
در هند سال ۲۰۰۷ ۹۰ ميليون دستگاه تلفن همراه فروخته شد که اينرقم نسبت به سال ۲۰۰۶ ميلادي دو برابر افزايش داشته است.
هند با سه ميليون و ۱۶۶هزارو ۴۱۴ کيلومتر مربع مساحت و بيش از يک  ميليارد نفر جمعيت در جنوب آسيا واقع شده و پايتخت آن دهلي نو است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا