مدل KF600 ال جي

 وزن اين مدل نيز ۱۰۷ گرم مي باشد . قاب گوشي ساختار مناسبي دارد و در موارد نادر زماني که اثر انگشت روي قاب جلو وجود ندارد بسيار زيبا بنظر مي رسد . کاربر اغلب بايد قاب جلوي گوشي را تميز کند زيرا اثر انگشت روي آن باقي مي ماند .محل خروجي صداي گوشي در …

 وزن اين مدل نيز ۱۰۷ گرم مي باشد . قاب گوشي ساختار مناسبي دارد و در موارد نادر زماني که اثر انگشت روي قاب جلو وجود ندارد بسيار زيبا بنظر مي رسد . کاربر اغلب بايد قاب جلوي گوشي را تميز کند زيرا اثر انگشت روي آن باقي مي ماند .
محل خروجي صداي گوشي در قسمت بالاي قاب جلو وجود دارد که دو صفحه نمايش زير آن قرار گرفته است. InteractPad ليست قاب جلوي گوشي را تکميل مي کند .
طرف چپ گوشي داراي دو کليد است . کليد ولوم درست بالاي کليد اختصاصي موسيقي قرار دارد . اين کليد در واقع ميانبري به نرم افزار پخش MP3 است.
قسمت بالا و پايين گوشي ساده است و فقط محل بند گوشي در بالاي آن وجود دارد . مواد بکار گرفته شده در قاب پشت گوشي از کيفيت خوبي برخوردار است و اثر انگشت را نشان نمي دهد .
مهمترين مورد در قاب پشت گوشي دوربين سه مگاپيکسل آن است که در يک طرف آن فلش LED و در طرف ديگر آن بلندگو وجود دارد . مقره آنتن بيروني نيز در اين قسمت مشاهده مي شود . متاسفانه لنز داراي پوشش محافظ نيست و به آساني خراشيده مي شود .
** باتري
باتري گوشي از نوع Li-Ion است توان آن ۸۰۰ mAh است و در حالت Stand by حداکثر ۴۸۰ ساعت و در مکالمه مداوم تا چهار ساعت دوام مي آورد .
**صفحه نمايش
ال جي KF600 به يک صفحه نمايش دو اينچ TFT مجهز است که وضوح آن QVGA  2?0 در ?۲۰پيکسل است و ۲۶۲ هزار رنگ را نشان مي دهد . کيفيت تصوير رضايت بخش است و از کنتراست و روشنايي کافي برخوردار مي باشد . صفحه نمايش اندازه کوچکي دارد .
خوانايي صفحه نمايش زير نور مستقيم خورشيد تا حد زيادي کاهش مي يابد و به زحمت بايد زاويه مناسبي را براي کار با گوشي پيدا کنيد . تمام اين موارد در مورد صفحه نمايش لمسي ثانويه نيز صدق مي کند . اثر انگشت باقي مانده روي صفحه نمايش نيز از ميزان خوانايي آن مي کاهد.
** دوربين
گوشي ال جي KF600 به يک دوربين سه مگاپيکسل با کانون اتوماتيک و فلش LED مجهز است . منوي دوربين تنظيمات پيشرفته اي دارد که شامل تعادل رنگ سفيد و جلوه هاي ويژه براي تنظيمات کيفيت است . دوربين بيشتر گزينه هاي مورد نياز را به همراه دارد . خود منوي دوربين به آساني مورد استفاده قرار مي گيرد . کيفيت تصاوير در حد مطلوب است .
سرعت دوربين KF600 ال جي چندان بالا نيست و ذخيره کردن يک عکس حدود پنج ثانيه طول مي کشد . اين گوشي در وضوح QVGA فيلمبرداري مي کند که ويدئوهاي آن بندرت مورد استفاده قرار مي گيرند . در زمان فيلمبرداري مي توان از زوم ، تعادل رنگ سفيد و تنظيمات نوردهي استفاده کرد . ويدئوها در فرمت ۳GP ذخيره مي شوند و براي فيلمبرداري در محيط هاي تاريک تر مي توان از فلش LED استفاده نمود.
** حافظه
حافظه داخلي اين مدل ال جي ۲۵ مگابايت بوده است که توسط کارت حافظه microSD TransFlash ارتقا مي يابد.
** سخن آخر
گوشي KF600 ال جي که از ماه مارس سال ۲۰۰۸ ميلادي به بازارهاي جهاني تلفن همراه معرفي شد هم اکنون در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
تا کنون اين گوشي وارد بازار تلفن همراه ايران نشده است و اطلاعات دقيقي در مورد قيمت اين مدل ال جي  به دست نيامده است.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا