ريم سرويس “ايميل وال آبي” ارايه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اين سرويس ارسال رايگان ايميل و بهره بردن از سرويس Facebook که ارتباط با کاربران ديگر را ممکن مي سازد، براي کاربر فراهم مي کند.شرکت ريم سرويس “ايميل وال آبي” را براي کاربراني که گوشي هوشمند ندارند، ارايه کرده است وبا استفاده از …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اين سرويس ارسال رايگان ايميل و بهره بردن از سرويس Facebook که ارتباط با کاربران ديگر را ممکن مي سازد، براي کاربر فراهم مي کند.
شرکت ريم سرويس “ايميل وال آبي” را براي کاربراني که گوشي هوشمند ندارند، ارايه کرده است وبا استفاده از اين سرويس کاربران گوشي هاي بلک بري مي توانند ايميل ها را از سرويس هاي ياهو و گوگل ميل ارسال و دريافت کنند.
کاربران همچنين مي توانند با استفاده از اين سرويس پيام هاي  Facebook را دريافت کنند و به محض دريافت پيام Facebook يا ايميل ، اين پيام ها در نمايشگر گوشي ظاهر مي شود و نيازي نيست که کاربر به صندوق دريافتي خود مراجعه کند.
بلک بري تهيه کننده ابزارهاي همراه بي سيم و يکي از شرکت هاي فرعي شرکت ريم کانادا مي باشد و از سال۱۹۹۹ سرويس هاي، پيام کوتاه، فکس اينترنتي، مرورگروب، ايميل، تلفن همراه و غيره را ارايه مي دهد.
تعداد کل کاربران کانادا  36/19 ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۹۹/۵۷ درصد است و در اين کشور ۶ اپراتور فعال هستند که  “راجرز” با ۱۵۵/۷ ميليون مشترک مقام نخست را دارد.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا