مدل ۵۳۱۰ نوکيا

 زيرا ابعاد آن ۸/۱۰۳ در  ??/7 در  9/9 ميلي متر و وزن آن ۷۱ گرم است . نوکيا ۵۳۱۰ در دو رنگ قرمز و آبي توليد شده است . قاب جلوي گوشي داراي نوارهاي آلمينيومي است که کليدهاي کنترل اختصاصي براي نرم افزار موسيقي روي آن قرار گرفته است . رنگ قرمز و آبي جلوه …

 زيرا ابعاد آن ۸/۱۰۳ در  ??/7 در  9/9 ميلي متر و وزن آن ۷۱ گرم است . نوکيا ۵۳۱۰ در دو رنگ قرمز و آبي توليد شده است . قاب جلوي گوشي داراي نوارهاي آلمينيومي است که کليدهاي کنترل اختصاصي براي نرم افزار موسيقي روي آن قرار گرفته است . رنگ قرمز و آبي جلوه خاصي به گوشي مي دهد و طراحي اسپرت آن را زيباتر مي کند که بيشتر توجه کاربران جوان را بخود جلب مي نمايد .
خروجي صداي گوشي و حسگر نور محيط در قسمت بالاي قاب جلوي گوشي وجود دارد . صفحه نمايش دو اينچي زير آنها قرار گرفته است . کليدهاي اختصاصي موسيقي در طرف چپ صفحه نمايش مشاهده مي شود که براي کنترل نرم افزار پخش موسيقي يا راديو FM از آنها استفاده مي شود . استفاده از اين کليدها آسان است .
قسمت پايين گوشي ساده است و کليد يا دکمه اي در آنجا وجود ندارد . کليد روشن و خاموش در بالاي گوشي نزديک به گوشه چپ قرار دارد . سوکت استاندارد ۳.۵ ميلي متري در طرف مقابل آن در نظر گرفته شده است در حالي که پورت microUSB بين آنها مشاهده مي شود . قرار گرفتن سوکت صوتي در بالاي گوشي راه حل مناسبي است که به موجب آن به راحتي مي توان گوشي را در جيب قرار داد و هدفون را وصل کرد.
** صفحه نمايش
صفحه نمايش نوکيا ۵۳۱۰ در اندازه دو اينچ است که وضوح آن QVGA مي باشد و حداکثر ۱۶ ميليون رنگ را نشان مي دهد . صفحه نمايش زير نور مستقيم خورشيد به خوبي خوانده مي شود و کيفيت تصوير آن نيز در حد مطلوب است . در اين مدل ، نور زمينه و کانتراست توسط کاربر قابل تنظيم نيست و در منو فقط مي توان عملکرد گوشي را در حالت ذخيره باتري تنظيم کرد.
** دوربين
لنز دوربين عکاسي و فيلمبرداري گوشي ۵۳۱۰ نوکيا دو مگاپيکسلي است و سه محل بلندگو در قاب پشت گوشي وجود دارد . دوربين اين مدل نوکيا فلش ندارد .
دوربين يکي از مهمترين قابليت هاي چند رسانه اي در نوکيا ۵۳۱۰ است . اين گوشي به يک دوربين دو مگاپيکسل با وضوح ??۰۰ در ??۰۰ پيکسل مجهز است . اين تنظيمات شامل تعادل رنگ سفيد ، سه درجه کيفيت و جلوه هاي ويژه مختلف است . گزينه عکس هاي متوالي و عکسبرداري در حالت افقي و عمودي نيز در ميان ساير گزينه ها مشاهده مي شود .
**باتري
باتري اين گوشي از نوع BL-4CL است که در حالت Stand by تا ۳۰۰ ساعت و در مکالمه مداوم تا ۵ ساعت و ۲۰ دقيقه دوام مي آورد.
** سيستم پخش کننده
نرم افزار پخش موسيقي يکي از مهمترين برنامه ها در نوکيا ۵۳۱۰ است. کليدهاي اختصاصي موسيقي نيز يک مزيت محسوب مي شوند و از آنها براي کنترل نرم افزار موسيقي و راديو FM استفاده مي شود. نرم افزار موسيقي آهنگ ها را براساس خواننده ، آلبوم و نوع تفکيک مي کند . اين برنامه با فرمت هاي AAC+ ، AAC ، MIDI ، MP3 و WMA کار مي کند.
** حافظه
حافظه داخلي اين گوشي ۳۰ مگابايتي بوده که توسط کارت حافظه microSD TransFlash تا هشت گيگابايت ارتقا مي يابد.
**سخن آخر
گوشي ۵۳۱۰ نوکيا که کمتر از هشت ماه است وارد بازار تلفن همراه ايران شده و به دليل امکانات مناسب مورد استقبال اکثر مشتريان قرار گرفته است.
هم اکنون اين گوشي با قيمت دو ميليون و ۱۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا