پولارويد چاپگر ديجيتالي براي تلفن هاي همراه عرضه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ، چاپگر ياد شده که بدون جوهر است ،عکس هاي گرفته شده بوسيله دوربين هاي ديجيتالي گوشي هاي تلفن همراه داراي سيستم بي سيم بلوتوث را بصورت کاملا رنگي چاپ مي کند.نمونه اوليه اين چاپگر در ماه ژانويه سال جاري ميلادي در …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ، چاپگر ياد شده که بدون جوهر است ،عکس هاي گرفته شده بوسيله دوربين هاي ديجيتالي گوشي هاي تلفن همراه داراي سيستم بي سيم بلوتوث را بصورت کاملا رنگي چاپ مي کند.
نمونه اوليه اين چاپگر در ماه ژانويه سال جاري ميلادي در نمايشگاه بين المللي لوازم الکترونيکي Consumer Electronics Show (CES) معرفي و رونمايي شده بود.
اين چاپگر از ۱۶ تير با قيمت ۱۴۹ دلار در آمريکا و درفروشگاه هاي “بست باي” Best Buy و همچنين فروشگاه هاي منتخب به فروش مي رسد.
چاپگر Polaroid PoGo که فقط ۸ اونس وزن دارد ،  عکس هاي گرفته شده بوسيله دوربين هاي  ديجيتال و تلفن هاي همراه را از طريق اتصال بي سيم بلوتوث و سيستم مطابق با استاندارد عکاسي PictBridge را با استفاده از فن آوري “زينک زيرو”  ZINK Zero را چاپ مي کند.
چاپگر Polaroid PoGo عکس ها را در اندازه هاي ۲ در ۳ اينچ و تمام رنگي روي کاغذ با کيفيت و بادوام  درمدت ۶۰ ثانيه چاپ مي کند.
پولارويد درسال ۱۹۳۷ توسط “ادوين اچ .لاند” در آمريکا تاسيس شد ه است و  بخاطر دوربين هايي که عکس ها را بلافاصله چاپ مي کرد و در سال ۱۹۴۸ به بازار آمد ، شهرت جهاني دارد.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا