Monitise آمريکا در انگليس سرويس بانک همراه ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت: شرکت “موني لينک”که از همکاري دو شرکت “وکا لينک “و Monitise ايجاد شده است.سرويس هاي بانک همراه موني لينک اين امکان را در اختيار کاربران مي گذارد که حساب هاي بانکي خود را چک کنند و توضيحات خاص لازم را از …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت: شرکت “موني لينک”که از همکاري دو شرکت “وکا لينک “و Monitise ايجاد شده است.
سرويس هاي بانک همراه موني لينک اين امکان را در اختيار کاربران مي گذارد که حساب هاي بانکي خود را چک کنند و توضيحات خاص لازم را از بانک خود دريافت و پرداخت هاي صورت حساب هاي خود را از هر کجا دنيا از طريق تلفن همراه خود انجام دهند.
سرويس هاي امنيتي اين طرح با رمزهاي عبور شخصي کنترل و اطلاعات واصله از بانک بعد از نمايش روي گوشي کاربر به طور خودکار پاک مي شود تا در صورت گم شدن يا دزديده شدن گوشي از دسترس افراد ديگر دور بماند.
“آلستير لاکي”مدير عامل Monitiseبا بيان اين که سرويس هاي بانک همراه يکي ازفناوري هاي نويني است که سريع ترين رشد را در ميان سرويس هاي ديگردر جهان داشته، افزود:مي توان  از انگليس به عنوان يکي از کشورهاي پيشرو در اين قسم فناوري در دنيا نام برد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا