پر فروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار ديروز تهران

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند. ** نوکيا فروشندگان گوشي هاي نوکيا دو مدل ۶۳۰۰ و ۵۳۱۰ نوکيا را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند در بازار تلفن همراه  تهران معرفي کردند.گوشي ۶۳۰۰ نوکيا که …

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.
** نوکيا
فروشندگان گوشي هاي نوکيا دو مدل ۶۳۰۰ و ۵۳۱۰ نوکيا را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند در بازار تلفن همراه  تهران معرفي کردند.
گوشي ۶۳۰۰ نوکيا که از يک سال گذشته وارد بازار تلفن همراه تهران شده با ظاهري کلاسيک و امکانات مناسب توانست مقام پرفروش ترين گوشي نوکيا را در بازار تلفن همراه ايران به خود اختصاص دهد  و هم اکنون نيز به بهاي يک ميليون و ۷۵۰ هزار ريال فروخته مي شود.
اين گوشي که از ماه نوامبر سال ۲۰۰۶ در دو رنگ نقره اي و مشکي وارد بازار جهاني شده ، علاوه بر صفحه نمايش TFT از قابليت نمايش ۱۶ميليون رنگ دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي و سيستم پخش صداي پلي فونيک ۶۴کاناله نيز برخوردار است .
حافظه داخلي اين گوشي ۸/۷ مگابايت است و قابليت ارتقاء حافظه تا دو گيگا بايت را دارد.
در همين حال گوشي ۵۳۱۰ نوکيا نيز با قيمت دو ميليون و ۱۰۰ هزار ريال توانسته مورد استقبال اکثر خريداران قرار گيرد.
اين مدل نوکيا از زمان عرضه اوليه در بازار تلفن همراه کشور توانست مورد تقاضاي اکثر کاربران قرار گيرد و به عنوان پرفروش ترين گوشي  از سوي فعالان بازار معرفي شود.
اين گوشي که از ماه اوت سال ۲۰۰۷ ميلادي با دو رنگ بندي آبي و قرمز وارد بازار جهاني شده به دليل کشويي بودن و برخورداري از ظاهري زيبا با استقبال خوبي از سوي خانم هاي ايراني مواجه شده است.
مدل ۵۶۱۰ نوکيا ۱۱۱ گرم وزن دارد و داراي صفحه نمايش TFTبا قابليت ۱۶ ميليون رنگ در ابعاد ۲۴۰ در ۳۲۰ پيکسل و دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۱۵/۳ مگاپيکسلي است.
از ديگر مشخصات فني اين گوشي مي توان به حافظه داخلي ۲۰ مگابايتي،حافظه جانبي microSD و سيستم پخش صداي پلي فونيک ۴۰ کاناله اشاره کرد.
باطري اين گوشي Li-Ion است که قابليت مکالمه مداوم تا شش ساعت را دارد. زمان آماده به کار باطري اين گوشي ۳۲۰ ساعت اعلام شده است.
** سوني اريکسون
دو مدل K800 و K850 سوني اريکسون نسبت به ساير مدل هاي اين برند به عنوان خوش فروش ترين گوشي ها معرفي شد.
مدل K800 سوني اريکسون مقام پرفروش ترين گوشي اين برند را به خود اختصاص داد و به قيمت يک ميليون و ۸۰۰هزار ريال در سطح بازار تلفن همراه معامله شد.
اين گوشي از ماه فوريه سال ۲۰۰۶ در رنگ بندي مشکي، قهوه اي و نقره اي به بازار جهاني عرضه شده است.
وزن ۱۱۵ گرمي ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۲/۳ مگاپيکسل،قابليت فوکوس خودکار ، لنز سايبرشات و دوربين دوم VGA، صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزارو ۱۴۴ رنگ، حافظه داخلي ۶۴ مگابايت و مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک ۷۲ کاناله از ويژگي هاي بارز K800 سوني اريکسون است.
گوشي K850  سوني اريکسون تنها مدل از برند سوني اريکسون محسوب مي شود که به دوربين عکاسي و فيلمبرداري پنج مگاپيکسلي مجهز است و هم اکنون نيز به بهاي سه ميليون و ۴۵۰ هزار ريال فروخته مي شود.
گوشي k850 سوني اريکسون ۱۱۸ گرم وزن دارد و از ماه ژوئن سال ۲۰۰۷ ميلادي وارد بازار جهاني شده و دو ترکيب رنگي متفاوت دارد.
اين گوشي داراي صفحه نمايش لمسي در ابعاد ۲۴۰ در ۳۲۰ ، حافظه داخلي ۴۰مگابايت، حافظه جانبي M2 microSD و مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک و MP3 و فناوري بلوتوث ورژن دو است.
** سامسونگ
گوشي G800سامسونگ از بدو ورود به بازار  توانست مورد استقبال اکثر کاربران قرار گيرد و به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي شود.
اين گوشي با مبلغ سه ميليون و ۹۰۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران در اختيار کاربران قرار گرفت.
 G800سامسونگ اولين بار توسط شرکت”پارس مايکروتل” توزيع کننده گوشي هاي سامسونگ در بازار تلفن همراه توزيع شد.
گفته مي شود اين مدل از برند سامسونگ به دليل ظاهري شيک و امکانات بالا از فروش خوبي برخوردار شده است.
اين مدل که جزو خانواده ULTRA قرار دارد مجهز به دوربين پنج مگاپيکسلي بوده که از قابليت زوم سه X optical و فلش Xenon برخوردار است .
گوشي G800 سامسونگ از ماه اکتبر سال ۲۰۰۷ ميلادي با ۱۳۴ گرم وزن درترکيب رنگي نقره اي و مشکي به بازار جهاني تلفن همراه عرضه شده است.
صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزار و ۱۴۴ رنگ در ابعاد ۳۲۰ در ۲۴۰ پيکسل ۲.۴ اينچ،حافظه داخلي ۱۶۰ مگابايتي از جمله قابليت هاي اين گوشي است.
مدل فوق داراي صفحه نمايش لمسي ۳۲۰در ۲۴۰پيکسل ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسل و سيستم صداي پلي فونيک ۴۰کاناله است .اين گوشي داراي پردازنده INTEL و حافظه داخلي هشت مگابايتي است و قابليت ارتقا از طريق حافظه جانبي را به کار بر مي دهد.
** موتورولا
فروشندگان گوشي هاي موتورولا مدل A1200 اين برند را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند در بازار تلفن همراه تهران معرفي کردند.
در زمان حاضر مدل فوق به بهاي دو ميليون و ۴۰۰ هزار ريال در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
امکانات گوشي A1200 موتورولا ازجمله سيستم عامل لينوکس،پشتيباني از حافظه ي داخلي تا دو مگا پيکسل و نمايشگر قلمي و تاچ فينگر، قيمت مناسب از عوامل مهم  فروش بالاي اين گوشي است.
اين گوشي تاشو در ماه دسامبر سال ۲۰۰۵در سه رنگ مشکي ، قرمز و نقره اي به بازار جهاني عرضه شده است.
مدل فوق داراي صفحه نمايش لمسي ۳۲۰در ۲۴۰پيکسل ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسل و سيستم صداي پلي فونيک ۴۰کاناله است .
اين گوشي داراي پردازنده INTEL و حافظه داخلي هشت مگابايتي است و قابليت ارتقا از طريق حافظه جانبي را به کار بر مي دهد.
** اچ تي سي


گوشي TOUCH اچ تي سي  که از حدود هشت ماه گذشته وارد بازار تلفن همراه کشور شده است توانسته مورد تقاضاي اکثر کاربران قرار گيرد و به عنوان پرفروش ترين گوشي اين برند معرفي شود.
اين گوشي هم اکنون به بهاي چهار ميليون و ۸۰۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه کشور معامله مي شود.
اين گوشي از زمان عرضه اوليه در بازار تلفن همراه به بهاي پنج ميليون و ۸۵۰ هزار ريال به فروش رسيد و توانست مورد تقاضاي بيشتر کاربران قرار گيرد.
مدل Touch از نظر طراحي خيلي شبيه گوشي هاي HTC نيست.مدل هاي HTC ويژگي هاي همانندي دارند و شبيه يکديگر هستند، اما Touch از نظر ويژگي ها و طراحي متفاوت است . اين مدل يکي از کوچکترين دستگاههاي Pocket PC (ويندوز موبايل شش ) است.
استفاده از اين گوشي آسان بوده اما بدليل قطر کم و عرض زياد گوشي ، بعضي افراد نمي توانند به راحتي با يک دست از آن استفاده کنند. ساختار تلفن از استحکام کافي برخوردار است و درب باتري که در اغلب گوشي ها شل مي شود، در اين مدل کل قاب پشت را تشکيل مي دهد. صفحه نمايش Touch در قاب جلوي تلفن با سطح گوشي همتراز است در حالي که در ساير مدل هاي HTC صفحه نمايش چند ميلي متر پايين تر از سطح تلفن قرار دارد.
 مدل Touch در قاب پشت تلفن داراي يک دوربين دو مگا پيکسل است که آينه کوچک خود نگاره نيز نزديک آن مشاهده مي شود. دوربين فاقد فلاش است. بعد از فشار دادن کليد ميانبر دوربين در طرف راست تلفن، منوي آن ظرف ۴ ثانيه فعال مي شود.
اين مدل گوشي اچ تي سي داراي ۶۴MB ROM و ۱۲۸MB RAM است. با استفاده از کارت حافظه MicroSD مي توان حافظه داخلي را افزايش داد.
** آي ميت
فروشندگان گوشي تلفن همراه جيبي مدل JASJAM آي ميت را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند عنوان کردند.
مدل فوق هم اکنون با قيمت هفت ميليون و ۹۰۰ هزار ريال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
گوشي JASJAM داراي صفحه نمايشي TFT با قابليت نمايش ۶۵هزار و ۵۳۶ رنگ در ابعاد۲۴۰ در ۳۲۰پيکسل است. مدل مذکور مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک ۴۰کاناله و حافظه داخلي ۱۲۸ مگابايتي داراي پردازنده ۴۰۰ مگاهرتز است. گوشي JASJAM I-MATE که از ماه جولاي سال ۲۰۰۶ ميلادي وارد بازار جهاني تلفن همراه شده، داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگا پيکسل، دوربين دوم QCIF و مجهز به بلوتوث و اينفرارد است. همچنين اين گوشي ۱۶۰ گرمي که بر روي UMTSشبکه هاي GSM 850 ، ۹۰۰ ، ۱۸۰۰ و ۱۹۰۰ کار مي کند از سيستم عامل Windows Mobile 5.0 PocketPC برخوردار است.
** ال جي
گوشي KG275 ال جي که به بهاي ۳۹۰ هزار ريال فروخته مي شود به عنوان پرفروش ترين گوشي اين برند معرفي شد.
اين گوشي  داراي  صفحه نمايش CSTN قابليت نمايش ۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ است.
اين مدل ال جي به عنوان يک گوشي ساده تنها براي مکالمه تلفني به کار مي رود.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا