سوني اريکسون گوشي W53S را با ۱۰۰ طرح مختلف عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اولين بار اين گوشي اکتبر سال ۲۰۰۷ به بازار ژاپن عرضه شد و هم اکنون اين گوشي W53S با ۱۰۰ طرح متفاوت  توسط  سوني اريکسون ، ديسني و يا طراحان معروفي از توکيو يا سراسر دنيا طراحي شده در دسترس کاربران قرار …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اولين بار اين گوشي اکتبر سال ۲۰۰۷ به بازار ژاپن عرضه شد و هم اکنون اين گوشي W53S با ۱۰۰ طرح متفاوت  توسط  سوني اريکسون ، ديسني و يا طراحان معروفي از توکيو يا سراسر دنيا طراحي شده در دسترس کاربران قرار مي گيرد.
اين ويژگي W53S نسبت به ساير گوشي هايي  که تاکنون ارايه شده اند از بيشترين قابليت شخصي سازي برخوردار است.
اين گوشي از ويژگي هاي پيشرفته اي همچون گوشي BRAVIA SO906i که به تازگي توسط سوني اريکسون در ژاپن عرضه شده، برخوردار نيست اما پيش بيني مي شود کاربران زيادي را با تغيير ظاهر گوشي به خود جلب کند.
گوشي W53S داراي يک قاب است اما کاربران مي توانند هر يک از ۹۹ قاب يا همه ۹۹ قاب ديگر را خريداري کرده و هر روز بر اساس شرايط آن روز قاب آن را عوض کنند.
اين گوشي داراي صفحه نمايش ۷/۲ اينچي TFT داخلي با وضوح تصوير ۲۴۰ x 432 پيکسل و ۲۶۰ هزار رنگ و صفحه نمايش داخلي يک اينچي OLED ، نقشه هاي GPS، دوربين ۲ مگاپيکسل با زوم خودکار، فلش و قابليت ضبط ويديو، پخش موسيقي، دسترسي به ذخاير موسيقي و ويديويي آنلاين، بلندگوهاي استريو، ۱۰۰ مگابايت حافظه داخلي و کارت حافظه microSD براي ارتقاي حافظه است.
اين گوشي تاشو بوده و داراي ابعاد ۱۰۷ x 49 x 20 ميليمتر و وزن ۱۱۷ گرم مي باشد و از طريق اپراتور KDDI ژاپن  در دسترس کاربران قرار مي گيرد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا