مد لبز کوچکترين هدست بلوتوث را معرفي کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترني “اسلش فون” ، اين هدست بلوتوث که بيشتر قطعاتش از فلز ساخته شده است بسيار نازک و با قطر ۴ ميليمتر طراحي وساخته شده و سبک وداراي وزني  کمتر از ۵/۵ گرم است.ظرفيت شارژ باتري اين هدست براي حالت مکالمه ۵ ساعت و براي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترني “اسلش فون” ، اين هدست بلوتوث که بيشتر قطعاتش از فلز ساخته شده است بسيار نازک و با قطر ۴ ميليمتر طراحي وساخته شده و سبک وداراي وزني  کمتر از ۵/۵ گرم است.
ظرفيت شارژ باتري اين هدست براي حالت مکالمه ۵ ساعت و براي آماده بکار  7 روز حالت  است وطراحان سازندگان شرکت مدلبز اين هدست بلوتوث را طوري طراحي کرده و ساخته اند که استفاده از آن با توجه به فن آوري هاي جديد و پيشرفته درآن ،  با وزن اندک و قطر کم براي کاربران بسيار راحت و آسان است .
شرکت ModeLabs Group قبلا هدست سه کاره با سيستم يو اس پي  Bluetrek Bizz  ، هدست مونو استريو Duo Stereo  و x3  Bluetrek مقاوم دربرابر آب ، ضربه و گرد و غباررا به بازار عرضه کرده است.
هدست بلوتوث Bluetrek Metal از ماه ژوئن در سراسر فرانسه و همچنين بازارهاي اروپا عرضه خواهد شد وقيمت آن با بدنه آلومينيومي به رنگ نقره اي / مشکي  39 يورو و با بدنه فولاد ضد زنگ به رنگ نقره اي ۴۹ يورو اعلام شده است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا