فرينگ نرم افزار جديد نسخه ۳۵/۳ را عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ، اين نرم افزار قابل دانلود و استفاده با تلفن هاي همراه نيز هست و قابليت استفاده از سرويس mVoIP (mobile VoIP) ( انتقال صوت ازطريق اينترنت) ، گفت وگو زنده و مستقيم ( چت) را همزمان براي چند کاربر فراهم مي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ، اين نرم افزار قابل دانلود و استفاده با تلفن هاي همراه نيز هست و قابليت استفاده از سرويس mVoIP (mobile VoIP) ( انتقال صوت ازطريق اينترنت) ، گفت وگو زنده و مستقيم ( چت) را همزمان براي چند کاربر فراهم مي کند.
کاربران فرينگ مي توانند از سرويس mVoIP براي برقراري ارتباط با ديگر کاربران ، تلفن هاي ثابت و تلفن هاي همراه با استفاده از برنامه SkypeOut استفاده کنند.
با استفاده از اين نرم افزار، کاربران مي توانند با لوازمي که از سرويس هايي اينترنتي استفاده مي کنند  از جمله کامپيوتر هاي خانگي از طريق برنامه هاي Skype, Google Talk, MSN Messenger, Twitter و ICQ با ديگر کاربران تماس برقرارکنند.
از ديگرامکانات و خصوصيات اين نرم افزار  مي توان ارتقاي ثبات تماس ها که شامل کاهش تداخل ها و  قطعي ارتباط ، کيفيت بهتر و برتر انتقال صوت ، استفاده از بلند گو براي سيمبيان ۲/۹ ، قابليت انتقال فايل هاي ياهو Yahoo! و اسكايپ Skype که شامل جابجايي و انتقال فايل هاي موسيقي ، عکس و تصاوير ويديويي با استفاده از فن آوري هاي نسل سومي تلفن هاي همراه  و سيستم WiFi ، از تلفن همراه به تلفن همراه ديگر و يا از تلفن همراه به کامپيوتر خانگي با ضريب اطمينان بالا و بدون نياز به سيستم هاي اتصال MMS ، کابلي ، بلوتوث و مادون قرمز ، نام برد.
بهترين و ساده ترين راه براي به روز کردن اين نرم افزار ، اتصال به اينترنت با استفاده از گوشي تلفن همراه به آدرس اينترنتي فرينگ و دانلود کردن مستقيم آن  به تلفن همراه است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا