تاس موبيل اسلووني شبکه وايمکس را راه اندازي مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:مفاد اصلي اين قرارداد که به عهده نوکيا زيمنس بوده است ارتقا و گسترش سرويس هاي فناوري نسل سوم  به منظور ارايه اولين سرويس انتقال داده شبکه پرسرعت HSDPAتجاري است که در مدت ۲۱روز انجام مي شود.وي که نامش ذکر نشد در …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:مفاد اصلي اين قرارداد که به عهده نوکيا زيمنس بوده است ارتقا و گسترش سرويس هاي فناوري نسل سوم  به منظور ارايه اولين سرويس انتقال داده شبکه پرسرعت HSDPAتجاري است که در مدت ۲۱روز انجام مي شود.
وي که نامش ذکر نشد در اين باره گفت: اين طرح شامل به کارگيري ۴۰۰ ايستگاه پايه ارتباطي و همچنين بهينه سازي شبکه اصلي اپراتور مذکور مي باشد.
“مارکو فوجس”مدير عامل تاس موبيل با بيان اين که با اجراي طرح مذکور اولين اپراتور در سطح جهان خواهيم بود که در مدتي بسيار کوتاه توانسته شبکه خود را ارتقا دهد، افزود:کاربران ما در آينده اي بسيار نزديک امکان استفاده از سرويس هاي پر سرعت داده اين اپراتور را خواهند يافت .
تعداد کاربران تلفن همراه در اسلووني يک ميليون و ۹۰۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۸۹.۷درصد اعلام شده است و ۶اپراتور ارتباطي در اين کشور فعاليت  مي کنند .
تعداد کاربران تاس موبيل سومين اپراتور تلفن همراه اسلووني تا پايان سال گذشته حدود ۳۳هزار نفر و سهم آن در بازار ارتباطي اين کشور ۱.۷درصد اعلام شده است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا