مشخصات ونكات بيشتري درباره گوشي نسل سومي آيفون منتشر شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي “موبايل واک” ، درحالي که از ماه ها قبل اخباري درباره مشخصات و سيستم هاي  اين گوشي جديد آيفون در سايت ها و رسانه هاي مختلف منتشر شده و هنوز هيچ کدام از اين اخبار بطور رسمي رد و يا تاييد نشده اند.گفته مي شود …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي “موبايل واک” ، درحالي که از ماه ها قبل اخباري درباره مشخصات و سيستم هاي  اين گوشي جديد آيفون در سايت ها و رسانه هاي مختلف منتشر شده و هنوز هيچ کدام از اين اخبار بطور رسمي رد و يا تاييد نشده اند.
گفته مي شود که گوشي جديد ونسل سومي آيفون داراي پشتيباني سيستم GPS ، باتري با کيفيت بهتر و طول عمر بيشتر ، دو نسخه و سيستم حافظه با ظرفيت هاي ۱۶ و ۳۲ گيگابايت و از همه مهمتر اين که اين گوشي ۲۲ درصد نازکتر از نمونه قبلي گوشي هاي آيفون و همچنين ارزانتر از آنها است.
اين گوشي باقيمت ۲۰۰ دلار درانگليس فروخته خواهد شد که از اين نظر با گوشي بلک بري قابل رقابت است.
هنوز مشخص نشده است که اين گوشي توسط  شرکت “اپل” سازنده آيفون  به بازار عرضه مي شود يا توسط ديگر شرکت هاي اپراتوري.
شرکت “اپل” Apple Inc.  عرضه کننده گوشي هاي آيفون ، درسال ۱۹۶۷ درآمريکا تاسيس شد ، دفتر مرکزي آن درشهر کاليفرنيا قرار دارد  ودر زمينه صنعت نرم افزار و سخت افزار کامپيوتر و توليد لوازم الکترونيکي فعاليت دارد.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي ۰۱/۲۴ ميليارد دلار و درامد عملياتي آن ۴۱/۴ ميليارد  دلار و همچنين درآمد خالص در همين سال ۵۰/۳ ميليارد دلار اعلام شد ه است.
تعداد کارکنان تمام وقت اين شرکت  17 هزار و ۷۸۷ نفر و کارکنان پاره وقت آن ۲ هزار و ۳۹۹ نفر اعلام شده است.
۱۳۱  / 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا