گيگابايت، يک گوشي جديد رو کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين شرکت که پيش از اين گوشي هايي از سري GSmart همچون MS800 و MW700 را معرفي کرده بود هم اکنون از گوشي MS820 که يک دستگاه  پيشرفته دار ي طراحي زيبا است، پرده برداشت.اين گوشي که درواقع يک کامپيوتر جيبي جديد  …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين شرکت که پيش از اين گوشي هايي از سري GSmart همچون MS800 و MW700 را معرفي کرده بود هم اکنون از گوشي MS820 که يک دستگاه  پيشرفته دار ي طراحي زيبا است، پرده برداشت.
اين گوشي که درواقع يک کامپيوتر جيبي جديد  است،از دوربين سه مگاپيکسل با زوم خودکار برخوردار بوده و جزو اولين گوشي هاي مجهز به سيستم عامل ويندوز موبايل است که داراي دوربين پيشرفته مي باشد.
اين گوشي از ويندوز موبايل  6.1 و واسط کاربري لمسي هوشمند که به کاربران امکان مي دهد عملکردهاي گوشي را به آساني و تنها با انگشت دست کنترل کند، پشتيباني مي کند.
از قابليت هاي اين گوشي مي توان به صفحه نمايش ۸/۲ اينچي TFT لمسي با وضوح تصوير ۴۸۰ x 640 پيکسل و ۲۶۲ هزار رنگ ، GPS، Wi-Fi، GSM و اتصالات شبکه نسل سوم اشاره کرد.
از ديگر ويژگي هاي اين گوشي شتاب سنج G-Sensor ، بلوتوث ۲.۰، USB 2.0، پردازنده ۵۲۰ MHz Marvell PXA 270 ، حافظه ۲۵۶MB ROM، ۱۲۸MB RAM و کارت حافظه microSD براي ارتقاي حافظه است و همه اين ويژگي ها در يک دستگاه با ابعاد ۱۱۶ x 59 x 14.1 ميليمتر گرد آمده اند.
اطلاعات بيشتر راجع به زمان عرضه و قيمت اين گوشي در سايت سافت پديا ذکر نشده است.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا