دو خبر از تلكام ايتاليا و اورنج در بريتانيا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واك” ،‌ اين شركت يكي از راههاي كاهش هزينه ها و افزايش سود خود را استفاده از فيبرنوري و گسترش بازارشرکت در ديگر کشورها  دانست.“فرانكو برنابي” مدير اجرايي شركت تلكام ايتاليا گفت :‌ در حال مذاكره با شركاي اين شركت در بخش خصوصي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واك” ،‌ اين شركت يكي از راههاي كاهش هزينه ها و افزايش سود خود را استفاده از فيبرنوري و گسترش بازارشرکت در ديگر کشورها  دانست.
“فرانكو برنابي” مدير اجرايي شركت تلكام ايتاليا گفت :‌ در حال مذاكره با شركاي اين شركت در بخش خصوصي هستيم تا سرمايه گذاري مشترك  بين المللي را با هدف گسترش بازار اپراتوري  در خارج از كشور و تشكيل شركت هاي مشترك كوچكتر در كشورهاي درحال توسعه ،‌ دنبال كنيم .
بنابراعلام نشريه فايننشيال تايمز ،‌ قيمت سهام شركت تلكام ايتاليا در بين ديگر شركت هاي اروپايي درسال جاري ميلادي  درموقعيت بدتري قرارداشته و در حدود ۳۵ درصد كاهش نشان مي دهد.
                                       ***
خبرگزاري رويترز در مورد سياست هاي جديد شرکت اورنج در بريتانيا گزارشي را منتشر و اعلام  کرد، اين شرکت  قصد دارد پهن باند هاي موبايل و خطوط ثابت خود را با يکديگر ترکيب کرده و سرويس ها و محصولات جديدي ارايه دهد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، افزايش فروشگاه هاي ارايه دهنده سرويس هاي بي سيم، کاهش اتکا به سرويس هاي شرکت هاي هندي و گسترش شبکه پر سرعت از برنامه هاي جديد اين شرکت است.
ايجاد ۵۰۰ موقعيت شغلي جديد در فروشگاه هاي ارايه دهنده سرويس از برنامه هاي جديد اورنج است و در اين راستا ۶۰ فروشگاه جديد به ۳۳۸ فروشگاه ارايه دهنده سرويس هاي اين شرکت افزوده مي شود.
شرکت اورنج ۴۵۰ پايگاه نسل دومي جديد را نيز مورد بهره برداري قرار مي دهد وسال آينده شبکه پر سرعت ۱۴ مگابايت در ثانيه توسط اين اپراتور به بهر برداري مي رسد.
تعداد کاربران تلفن همراه در انگليس تا ژوئن ۲۰۰۷ميلادي ۷۷ميليون ۳۳۵هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۲۷.۶درصد اعلام شده است.
در انگليس ۱۱اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد که اورنج با ۱۵ميليون و ۴۰۰هزار کاربر رتبه پنجم را در بين ديگر رقبايش در اين کشورو رتبه هشتم را در بين اپراتورهاي ارتباط از راه دور جهان  به خود اختصاص داده است.
۱۱۲/۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا