گوشي آمکس IT-N501 به بازار مي آيد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي “تک شات دات کام” ، پس از ظهور فن آوري جديد VoIP (فرستادن صدا در اينترنت) سازندگان و عرضه کنندگان تلفن همراه  از جمله شرکت “آمکس ديجيتال”  عرضه کننده کارت هاي اينترنتي  نيز از اين فن آوري در گوشي ها استفاده کردند.اين گوشي جديد براحتي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي “تک شات دات کام” ، پس از ظهور فن آوري جديد VoIP (فرستادن صدا در اينترنت) سازندگان و عرضه کنندگان تلفن همراه  از جمله شرکت “آمکس ديجيتال”  عرضه کننده کارت هاي اينترنتي  نيز از اين فن آوري در گوشي ها استفاده کردند.
اين گوشي جديد براحتي به اينترنت وصل شده و کاربرمي تواند  بوسيله آن از طريق اينترنت صحبت کند و همچنين از طريق پورت يا خروجي USB 2.0 به کامپيوتر خانگي متصل شده و امکان مکالمه راحت را با استفاده از هندفري براي کاربر فراهم مي کند.
اين گوشي امکان استفاده از ابزار مسنجر از جمله “اسکايپ”  و “ام اس ان” ،  برقرار مکالمه از طريق اينترنت را بدون برگشت صدا ( اکو) و کاهش صداهاي مزاحم جانبي و برقراري ارتباط کامل دوطرفه را براي کاربر فراهم مي کند.
اين گوشي در اندازه هاي ۱۰۵- ۴۲- ۱۱ ميليمتر طراحي و ساخته شده است و
به نظر مي رسد اين گوشي داراي صفحه نمايش کوچک باشد.
جزييات بيشتر درباره اين گوشي از جمله قابليت ها ، سيستم ها و کارآيي هاي آن و همچنين قيمت فروش و زمان عرضه آن به بازار درسايت اينترنتي ياد شده اعلام نشده است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا