استفاده از پيام کوتاه براي کمک به بيماران

به گزارش گروه خابار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “تي اسپيس”، پيام هاي کوتاه هشدار دهنده به بيماران در مورد زمان مراجعه بعدي به پزشک موجب صرفه جويي در زمان و هزينه شده است. اين تحقيق که در فاصله زمان آوريل تا سپتامبر سال گذشته انجام شد، نشان مي دهد که تنها ۲/۱۱ …

به گزارش گروه خابار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “تي اسپيس”، پيام هاي کوتاه هشدار دهنده به بيماران در مورد زمان مراجعه بعدي به پزشک موجب صرفه جويي در زمان و هزينه شده است.
اين تحقيق که در فاصله زمان آوريل تا سپتامبر سال گذشته انجام شد، نشان مي دهد که تنها ۲/۱۱ بيماراني که پيام کوتاه هشدار دهنده دريافت کرده اند سر وقت به پزشک مراجعه نکردند، در صورتي که اين آمار در مورد بيماراني که پيام کوتاه دريافت نکردند ۱/۱۸ درصد بوده است.
به طور کلي مي توان گفت که عدم حضور به موقع به مراکز درماني از سوي بيماراني که پيام کوتاه هشدار دريافت کرده اند تا ۳۸ درصد کاهش داشته است.
علاوه بر صرفه جويي در زمان پيام هاي کوتاه موجب کاهش هزينه هاي اضافي براي حضور پي در پي و بيهوده در بيمارستان ها شده است.
تعداد کاربران بريتانيا ۳۳۵/۷۷ ميليون نفرو ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۶/۱۲۷ درصد است و۱۱ اپراتور در اين کشور فعال هستند.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا