گوشي پنج مگاپيکسلي سوني اريکسون ارزان شد

آخرين بررسي هاي صورت گرفته در بازار تلفن همراه تهران حاکي است، اين گوشي که از امکانات بالايي برخوردار است به دليل افزايش عرضه توسط واردکنندگان غيرقانوني با تعديل قيمت فوق در اختيار کاربران قرار مي گيرد.اين گوشي تنها مدل از برند سوني اريکسون محسوب مي شود که به دوربين عکاسي و فيلمبرداي پنج مگاپيکسلي …

آخرين بررسي هاي صورت گرفته در بازار تلفن همراه تهران حاکي است، اين گوشي که از امکانات بالايي برخوردار است به دليل افزايش عرضه توسط واردکنندگان غيرقانوني با تعديل قيمت فوق در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
اين گوشي تنها مدل از برند سوني اريکسون محسوب مي شود که به دوربين عکاسي و فيلمبرداي پنج مگاپيکسلي مجهز است و هم اکنون نيز به بهاي سه ميليون و ۴۵۰ هزار ريال فروخته مي شود.
اين گوشي از زمان عرضه اوليه در بازار تلفن همراه کشور به دليل بالا بودن قيمت آن، چندان با استقبال مشتريان روبرو نشد و به همين دليل اکثر فعالان بازار براي فروش بهتر اين گوشي در بازار مجبور به کاهش قيمت آن شدند.
در همين حال با وجودي که اين گوشي از امکاناتي نظير دوربين عکاسي و فيلمبرداري پنج مگاپيکسلي برخوردار است، چندان مورد استقبال کاربران قرار نگرفت.
گوشي k850 سوني اريکسون ۱۱۸ گرم وزن دارد و از ماه ژوئن سال ۲۰۰۷ ميلادي وارد بازار جهاني شده و دو ترکيب رنگي متفاوت دارد.
اين گوشي داراي صفحه نمايش لمسي در ابعاد ۲۴۰ در ۳۲۰ ، حافظه داخلي ۴۰مگابايت، حافظه جانبي M2 microSD و مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک و MP3 و فناوري بلوتوث ورژن دو است.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا