بيش از ۲۶ هزار خانوار داراي تلفن بيسيم روستايي هستند

به گزارش خبرنگار موبنا “جلال پور شاكر” با اشاره به تسريع در توسعه ارتباط روستايي گفت: هم اكنون ۵۵۹ روستاي استان داراي تلفن خانگي هستند كه از اين تعداد ۳۶۸ روستا داراي تلفن بيسيم روستايي است.  وي با اشاره به واگذاري ۱۰۰ درصد تلفن خانگي به روستاهاي بالاي ۲۵۰ نفر گفت: هم اكنون ۱۶۶ روستاي …

به گزارش خبرنگار موبنا “جلال پور شاكر” با اشاره به تسريع در توسعه ارتباط روستايي گفت: هم اكنون ۵۵۹ روستاي استان داراي تلفن خانگي هستند كه از اين تعداد ۳۶۸ روستا داراي تلفن بيسيم روستايي است.
 وي با اشاره به واگذاري ۱۰۰ درصد تلفن خانگي به روستاهاي بالاي ۲۵۰ نفر گفت: هم اكنون ۱۶۶ روستاي بالاي ۲۵۰ نفر جمعيت داراي تلفن خانگي هستند.
 پور شاكر افزود: در حال حاضر ۵۰ هزار شماره در استان توسط سيستم تلفن بيسيم روستايي نصب و راه اندازي شده است كه از اين تعداد  35  هزار و ۲۹۵شماره تلفن به مردم واگذار شده است و در سال جاري نيز ۲۰ هزار شماره تلفن بيسيم روستايي در نقاط ديگر استان  نصب و بهره برداري  خواهد شد .
وي تعداد خانوارهاي برخوردار از سيستم تلفن بيسبم روستايي را ۲۶ هزار و ۴۴۲ خانوار اعلام كرد و گفت: تلفنهاي بيسيم روستايي از سال ۸۲ در ۳ فاز آغاز و هم اكنون با بهره برداري كامل از فاز اول و دوم، فاز سوم در حال نصب و راه اندازي است و بيش از ۴۸ ميليارد ريال در اين سه فاز براي برقراري و واگذاري تلفن بيسيم روستايي هزينه شده است.
۱۱۷/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا