عدم توسعه يافتگي ICT و فقرکشورهاي آفريقايي

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”اوسي دانکوا”با فراخواندن تمام کشورهاي آفريقايي گفت که با مغتنم شمردن فرصت هاي موجود در بازار ارتباطي کشورهاي خود در جهت کاهش فقر حاکم بر کشورهايشان گام بردارند. وي افزود:اکنون زمان آن رسيده که کشورهاي آفريقايي با در اختيار گرفتن پتانسيل هاي بکر موجود در بازار ارتباطي اين قاره …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”اوسي دانکوا”با فراخواندن تمام کشورهاي آفريقايي گفت که با مغتنم شمردن فرصت هاي موجود در بازار ارتباطي کشورهاي خود در جهت کاهش فقر حاکم بر کشورهايشان گام بردارند.
 وي افزود:اکنون زمان آن رسيده که کشورهاي آفريقايي با در اختيار گرفتن پتانسيل هاي بکر موجود در بازار ارتباطي اين قاره سياه، خود را براي ورود به رقابت در بازار ارتباطات بين المللي آماده کنند.
دانکوا خاطر نشان کرد :ما بايد با بررسي مجدد راه هاي قديم توليد و آموزش،  روي فناوريهاي نوين ارتباطي که  نقشي تعيين کننده اي در جوامع دارد ، متمرکز شويم.
وي با بيان اين که آفريقا نقشي مهمي در اقتصاد جهاني ايفا مي کند، ابراز اميدواري کر د که با ارايه برنامه هاي آموزش الکترونيکي از طريق فناوري هاي ارتباطي،تمام گروههاي جامعه تحت پوشش اين آموزش قرار مي گيرند و با کاهش بي سوادي ،فقر موجود در اين کشورها نيز کاهش خواهد يافت.
تعداد کاربران تلفن همراه در کشورهاي آفريقايي ۲۵۰ميليون و ضريب نفوذ آن ۲۷درصد است و رشد صنعت تلفن همراه در اين قاره با تاخير چشمگير روبرو بوده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا