اپراتورهاي آمريکا ۱/۴ميليارد دلار در زمينه تبليغات هزينه کردند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اين بررسي ها نشان مي دهد که هزينه هاي تبليغي اپراتورهاي آمريکايي در سال جاري نسبت به دوره مشابه سال ۲۰۰۷ميلادي ۱۲درصد رشد داشته است و اين آمار بيانگرتوجه اپراتورها به تبلغيات به عنوان يک مساله مهم براي جذب مشترکين است.در اين گزارش آمده است که اپراتورها در …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اين بررسي ها نشان مي دهد که هزينه هاي تبليغي اپراتورهاي آمريکايي در سال جاري نسبت به دوره مشابه سال ۲۰۰۷ميلادي ۱۲درصد رشد داشته است و اين آمار بيانگرتوجه اپراتورها به تبلغيات به عنوان يک مساله مهم براي جذب مشترکين است.
در اين گزارش آمده است که اپراتورها در سال گذشته  از مجموع اين هزينه ها ، ۱.۴ميليارد دلار صرف تبليغات  تلويزيوني کرده اند که براساس يک برنامه چهار ساله ۶۷درصد معادل  2.45ميليارد دلار بيشتر از سال ۲۰۰۳ميلادي بوده است.
در اين بررسي همچنين آمده است که وريزون وايرلس، AT&T،اسپرينت نکستل،تي موبايل و آلتل سه ميليارد و ۸۹۰ ميليون دلار از اين هزينه را به خود اختصاص داده اند و بقيه را ديگر اپراتورهاي آمريکايي هزينه کرده اند.
تعداد کاربران خطوط تلفن همراه در کل آمريکا حدود ۲۴۳ميليون نفر و ضريب نفوذ ان ۸۱درصد است و در اين کشور ۱۸اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا