“کلير اسکاي”با گوئام سل همکاري مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش کلير اسکاي  محتواهاي بي سيم و سرويس هاي داده  خود را در اختيارگوئام سل قرار مي دهد.يک مقام آگاه در اين باره گفت:گوئام سل اولين اپراتوري است که سرويس هاي کلير اسکاي را به طور همزمان براي شبکه هاي GSMو CDMAبه کار گرفته است.WAPو …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش کلير اسکاي  محتواهاي بي سيم و سرويس هاي داده  خود را در اختيارگوئام سل قرار مي دهد.
يک مقام آگاه در اين باره گفت:گوئام سل اولين اپراتوري است که سرويس هاي کلير اسکاي را به طور همزمان براي شبکه هاي GSMو CDMAبه کار گرفته است.
WAPو MMS-Cهمراه با سيستم هاي پشتيبان آن ها از جمله سرويس هايي است که کلير اسکاي ميزباني آنها را براي انتقال به گوئام سل انجام خواهد داد.
“اد کاماچو”مدير بازاريابي و فروش گوئام سل گفت:اين اپراتور به عنوان بزرگ ترين اپراتور اين کشور لازم است که در تمام زمينه هاي ارتباطي سرمايه گذاري کند تا بتواند همچنان جايگاه خود را در بازار ارتباطي اين کشور حفظ کند.
از تعداد کاربران و ضريب نفوذ تلفن همراه اين جريزه اطلاع دقيقي در دست نيست.
اين کشور پنج اپراتور ارتباطي دارد که گوئام سل رتبه د وم را در جدول رده بندي اپراتورهاي اين کشور دارا مي باشد.
جزيره گوئام در غرب اقيانوس آرام قرار دارد ،
،جمعيت آن حدود ۶ هزار نفرو بزرگ ترين شهر آن  “هاگاتنا “است و اقتصاد اين کشور وابستگي زيادي به صنعت توريسم دارد.
“کلير اسکاي” شرکت خصوصي است که فعاليت اصلي آن در زمينه محتواهاي تلفن همراه مي باشد و دفتر مرکزي اين شرکت در اورلاندو آمريکا قراردارد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا