تانزانيا در زمينه فناوري هاي ارتباطي و اطلاعاتي سرمايه گذاري مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام اگاه سازمان فناوري هاي ارتباطي و اطلاعاتي  هدف از اين طرح را افزايش رشد بازار ارتباطي، بهينه سازي تعداد اپراتورهاي براي رونق آينده بازار اعلام کرد و گفت که از شرکت هاي مشاور دعوت شد  که براي اجراي اين طرح و همکاري در آن در مزايده …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام اگاه سازمان فناوري هاي ارتباطي و اطلاعاتي  هدف از اين طرح را افزايش رشد بازار ارتباطي، بهينه سازي تعداد اپراتورهاي براي رونق آينده بازار اعلام کرد و گفت که از شرکت هاي مشاور دعوت شد  که براي اجراي اين طرح و همکاري در آن در مزايده اي که اين سازمان قصد دارد برگزار کند ، شرکت نمايند.
وي که نامش فاش نشد، از  ICT به عنوان عامل کليدي براي رشد اقتصادي،اجتماعي و توسعه فرهنگي اين کشور نام برد وافزود :تمرکز اصلي اين مطالعات روي جنبه هاي اقتصادي و تکنيکي اين فناوري ها معطوف شده است.
در اين طرح همچنين مطالعاتي در زمينه راه هاي پويا سازي بخش ICT،تاثير پوشش سراسري آن بر بازار محلي و اهميت تغيير بخش هاي ارتباطي در عرض چند سال آينده را بررسي خواهد شد.
اين مقام اگاه صنعت ICTتانزانيا را بسيارپر چالش و سطح پايين اعلام کرد.
“زان تل”،”تيگو”،”ووداکام”، TTCLو”سل تل”پنج اپراتور ارتطاط از راه دور اين کشور هستند که از اين شمار دو اپراتور زان تل وTTCLدر زمينه سرويس هاي خطوط ثابت نيز فعاليت مي کنند.
تانزانيا تا سپتامبر ۲۰۰۷ ميلادي بيش از هفت ميليون کاربر تلفن همراه داشته است و  ضريب نفوذ اين وسيله ارتباطي در اين کشور ۱۹.۲۰درصد اعلام شده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا