کاربران ژاپني بيش از ديگران به يوتيوب سر مي زنند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت نيکيپ، اين شرکت آماري از ۵۰۰ کاربر که سني ميان ۱۵ تا ۲۹ سال داشتند تهيه کرد که بر اساس آن ۱۹ درصد کل کاربران اعلام کردند که به طور مکرر با استفاده از تلفن همراه از ويديوهاي اين وب سايت ديدن مي کنند، در …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت نيکيپ، اين شرکت آماري از ۵۰۰ کاربر که سني ميان ۱۵ تا ۲۹ سال داشتند تهيه کرد که بر اساس آن ۱۹ درصد کل کاربران اعلام کردند که به طور مکرر با استفاده از تلفن همراه از ويديوهاي اين وب سايت ديدن مي کنند، در حالي که ۲/۳۰ درصد اعلام کردند که  بعضي وقت ها به اين وب سايت سر مي زنند.
آماري که بر اساس جنسيت افراد صورت گرفت نشان داد که مردان ژاپني ۸/۲۰ درصد بيشتر از خانم ها از اين سايت استفاده مي کنند.
به اين ترتيب بر اساس سوالاتي که از کاربران در اين زمينه صورت گرفت مشخص شد که اين ميزان نسبت به سال قبل حدود ۵۰ درصد افزايش يافته است.
اين آمارها نشان مي دهد که ميزان بازديد از ويديوها در وب سايت يوتيوب در حال فراگير شدن و عموميت يافتن در ميان کاربران تلفن همراه است.
اين شرکت آماري نيز از زمان ورود به اين وب سايت تهيه کرد که نشان داد بسياري از کاربران ساعت ۹ شب را براي بازديد ازاين سايت و ديدن ويديو انتخاب مي کنند.
وب سايت YouTube در فوريه سال ۲۰۰۵تاسيس شد و کاربران مي توانند محتواهاي ويديويي را از طريق آن آپلود کرده و کليپ هاي ويديويي خود را به اشتراک بگذارند.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا