ضد آيفون ارزان ترين تلفن همراه

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، بسياري از کاربران مي دانند تعداد زيادي گوشي شبيه  iPhone وجود دارد که کاملا کپي اين محصول شرکت اپل هستند اما بسياري از کاربران درباره Anti-iPhone چيزي نمي دانند، نام واقعي اين گوشي HOP1800 بوده و به عنوان يک گوشي بازيافتي از …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، بسياري از کاربران مي دانند تعداد زيادي گوشي شبيه  iPhone وجود دارد که کاملا کپي اين محصول شرکت اپل هستند اما بسياري از کاربران درباره Anti-iPhone چيزي نمي دانند، نام واقعي اين گوشي HOP1800 بوده و به عنوان يک گوشي بازيافتي از آن ياد مي شود.
البته اين گوشي اصلا شبيه iPhone نيست بلکه نقطه مقابل و کاملا متفاوت با iPhone است از جمله اين تفات هاي مي توان به اين اشاره کرد که صفحه نمايش گوشي iPhone لمسي ۵/۳ اينچي است در حالي که اين گوشي صفحه نمايش ندارد.
با اين  حال اين گوشي از ويژگي هايي چون زنگ هاي چندتايي، حالت لرزشي، بلندگو، سرعت شماره گيري، قفل صفحه کليد، انتظار تماس، انتقال تماس، صفحه کليد شماره اي با علامت هاي بريل برخوردار است.
اين گوشي از دوشبکه ۸۵۰ / ۱۹۰۰ MHz GSM که براي کاربران آمريکاي شمالي است و شبکه ۹۰۰ / ۱۸۰۰ MHz GSM براي سراسر دنيا از اروپا تا آسيا پشتيباني مي کند.
با گوشي HOP1800 هزينه مکالمه و رومينگ براي کاربراني که مدام در مسافرت هستند کاهش مي يابد و به اين ترتيب اين گوشي به يک همراه براي iPhone تبديل مي شود.
سرعت شماره گيري HOP1800فوق العاده بوده و به کاربران امکان مي دهد  با سيم کارت اعتباري در شبکه ۴۰ اپراتوري در سراسر آمريکا استفاده کنند.
اين گوشي با ابعاد ۹۷ x 42 x 14 ميليمتر و وزن ۷۷ گرم داراي باتري ۶۰۰ mAh است که در حال مکالمه ۵ ساعت و در حال آماده باش ۱۵۰ ساعت شارژ نگه مي دارد.
قيمت اين گوشي تنها ۱۰ دلار بوده در حالي که قيمت iPhone تقريبا ۵۰۰ دلار است. 
اين گوشي يک بار مصرف بوده و مي تواند پس از استفاده به شکل بازيافتي با تخفيف ۵ دلاري دوباره مورد استفاده قرار گيرد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا