رالي BMW با تلفن همراه

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين بازي که تابستان امسال براي تلفن همراه عرضه مي شود، توسط استوديو انگليسي FinBlade ساخته شده و توسط Hands-On Mobile براي دستگاه هاي تلفن همراه عرضه مي شود. در اين بازي از آخرين مدل اتومبيل هاي BMW استفاده مي شود و …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين بازي که تابستان امسال براي تلفن همراه عرضه مي شود، توسط استوديو انگليسي FinBlade ساخته شده و توسط Hands-On Mobile براي دستگاه هاي تلفن همراه عرضه مي شود.
در اين بازي از آخرين مدل اتومبيل هاي BMW استفاده مي شود و به کاربران امکان تجربه اتومبيل سواري و رانندگي با بهترين اتومبيل هاي مسابقه را مي دهد.
اين بازي با چند مدل معروف اتومبيل هاي بي ام و، همچون  BMW Sauber، F1.08, BMW M3, BMW M5 و BMW M6 عرضه مي شود که هر کدام از آنها تجربه خاصي از رانندگي با اتومبيل هاي مدل بالا را براي کاربر فراهم مي کنند.
اين بازي تابستان امسال در اروپا، آسيا- اقيانوسيه و آمريکاي لاتين از طريق اپراتورهايي که در اين نواحي فعال است، در دسترس کاربران قرار مي گيرد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا