Hop-On از يک گوشي ۱۰ دلاري رونمايي کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از اينفورميشن ويک، اين گوشي که با محصولات بيش از ۴۰ اپراتور آمريکايي همچون AT&T، سينگولار و T-Mobile  سازگار است براي مسافران و افرادي که فقط از تلفن همراه براي مکالمه استفاده مي کنند، مناسب است.اين کاربران مي توانند به کشور هاي آسيا يا اروپا سفر کرده …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از اينفورميشن ويک، اين گوشي که با محصولات بيش از ۴۰ اپراتور آمريکايي همچون AT&T، سينگولار و T-Mobile  سازگار است براي مسافران و افرادي که فقط از تلفن همراه براي مکالمه استفاده مي کنند، مناسب است.
اين کاربران مي توانند به کشور هاي آسيا يا اروپا سفر کرده و يک کارت اعتباري خريداري کنند و به اين ترتيب هزينه رومينگ از کل هزينه هاي آنها حذف مي شود.
Hop 1800 يک گوشي اعتباري است که فاقد صفحه نمايش بوده  و از شبکه دوباند ۸۵۰/۱,۹۰۰ MHz و ۹۰۰/۱,۹۰۰ MHz در اروپا و آسيا پشتيباني مي کند.
اين گوشي با ۸۵ گرم وزن در حال مکالمه ۴ ساعت شارژ نگه مي دارد و ارزان بودن اين گوشي، آن را به يک دستگاه يک بار مصرف تبديل مي کند وشرکت Hop-on مي تواند با تخفيف ۵ دلاري اين دستگاه را به جمع گوشي هاي بازيافتي باز گرداند.
Hop 1800 از طريق خرده فروشان، داروخانه ها و سوپرمارکت ها قابل خريداري است و شرکت Hop-on اعلام کرده که بنا به درخواست کاربران  لوگوي تيم هاي ورزشي يا شرکت ها را روي اين گوشي ها حک مي کند.
 Hop-on اولين گوشي يک بار مصرف خود رادر سال ۲۰۰۱ ميلادي با قيمت ۳۰ دلار عرضه کرد.
انتظار مي رود که اين گوشي ارزان قيمت به يکي از مهمترين گوشي هاي بازار تلفن همراه در سال جاري تبديل شود زيرا هزينه مصرف سوخت و غذا آن قدر افزايش يافته که مردم به اين دستگاه ها روي خواهند آورد. 
تحقيقات نشان داده است که بازارهاي نوظهور، بزرگ ترين خريدار دستگاه هاي تلفن همراه ارزان قيمت هستند.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا