غلبه شبکه اجتماعي بر اينترنت موبايلي

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل ازسايت”سلولارنيوز”،اين امار همچنين نشان دهنده افزايش تعداد کاربراني است که از گوشي تلفن همراه خود براي مرور صفحات وب استفاده مي کنند.در اين گزارش همچنين آمده است :۴۱درصد ازترافيک اين فناوري تلفن همراه، در فصل اول ۲۰۰۸ ميلادي ويژه کاربراني بوده که از شبکه هاي اجتماعي استفاده کرده اند.بر …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل ازسايت”سلولارنيوز”،اين امار همچنين نشان دهنده افزايش تعداد کاربراني است که از گوشي تلفن همراه خود براي مرور صفحات وب استفاده مي کنند.
در اين گزارش همچنين آمده است :۴۱درصد ازترافيک اين فناوري تلفن همراه، در فصل اول ۲۰۰۸ ميلادي ويژه کاربراني بوده که از شبکه هاي اجتماعي استفاده کرده اند.
بر اساس اين آمار، بيش از ۱۱ميليون نفر در آمريکا، آفريقاي جنوبي و اندونزي از طريق از نرم افزار اپرا ميني تلفن همراه ، حدود ۲ميليارد و ۴۰۰ميليون صفحه وب را مرور کرده اند و۶۰درصد ترافيک اينترنتي را به اين بخش اختصاص داده اند.
در اين گزارش با بيان اين که بيش از ۶۳درصداز ترافيک وبي در آمريکا به شبکه هاي اجتماعي تعلق دارد، آمده است که  48.9 هندي ها و۱۱درصد انگليس هاي از اين شبکه ها استفاده مي کنند.
 شبکه هاي اجتماعي ،سايت هاي آنلايني هستند که در آن افراد فعاليت ها ومحتواهاي اينترنتي مختلف خود مانند عکس ،ويديو کليپ ،فيلم و غيره را با ديگرکاربران به اشتراک مي گذارند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا