گزارش انعکاس اخبار حوزه تلفن همراه در رسانه هاي گروهي دوشنبه۳۰/ ۰۲ / ۸۷

   مکالمه با سيم کارت هاي ۱۵۰ هزارتوماني با تعرفه قديمي محاسبه خواهد شد  بحث معضلات موبايل هنوز در مجلس مطرح نشده است  اسپادان هنوز مجوز افزايش مشترک را از رگولاتوري دريافت نکرده است  تدوين مقررات رومينگ داخلي به بخش خصوصي واگذار مي شود  ” تاخير به آخر نمي رسد ! “  دستورالعمل كشف مزاحمت مشتركان تلفن همراه دولتي براي تصويب …

   مکالمه با سيم کارت هاي ۱۵۰ هزارتوماني با تعرفه قديمي محاسبه خواهد شد
  بحث معضلات موبايل هنوز در مجلس مطرح نشده است
  اسپادان هنوز مجوز افزايش مشترک را از رگولاتوري دريافت نکرده است
  تدوين مقررات رومينگ داخلي به بخش خصوصي واگذار مي شود
  ” تاخير به آخر نمي رسد ! “
  دستورالعمل كشف مزاحمت مشتركان تلفن همراه دولتي براي تصويب ارسال شد
    نرم‌افزار پيامك فارسي اواخر خردادماه سال جاري نهايي مي شود
  تدوين آيين نامه استفاده مشاع از BTSها
  عرضه سيم كارت هديه ايرانسل تا سوم خرداد ادامه مي يابد
  عملکرد سازمان تنظيم مقررات در خصوص برنامه چهارم توسعه
  انتقاد دو مشترک
  ميانگين قيمت سيم کارت هاي تلفن همراه در بازارتهران


چکيده مطالب



• معاون بازاريابي و امور مشتريان شركت ارتباطات سيار در گفت و گو با ايسنا از برگزاري مزايده‌ انتخاب پيمانكاران توليد محتوا (content provider) در زمينه‌ پيام کوتاه خبر داد. اين خبر مهمترين خبر رسانه هاي گروهي در حوزه تلفن همراه بود که در شماره امروز روزنامه هاي سرمايه ، دنياي اقتصاد ، جهان صنعت ، فناوران ، پول ،  سياست روز ، صاحب قلم ، اقتصاد پويا ، ابرار و ابتکار به چاپ رسيده است . 


• مديركل دفتر روابط بين اپراتورهاي شركت ارتباطات سياردر گفت و گو با موبنا  از برقراري ارتباط رومينگ مشترکان سيم کارت هاي اعتباري اين اپراتوربا شبکه بين الملل، در سال جاري خبر داد. فناوران ، تهران امروز ، صاحب قلم و ابرار اقتصادي روزنامه هايي بودند که به انتشار اين خبر در شماره هاي امروز خود پرداخته اند .


• مديرعامل شرکت مخابرات ايران درگفت وگو با موبنا اعلام کرد ،  تعرفه مکالمه با سيم کارت هاي ۱۵۰ هزارتوماني همراه اول بدون تغيير ، مانند گذشته محاسبه خواهد شد. روزنامه هاي دنياي اقتصاد ،  صاحب قلم و ابرار اقتصادي اين خبررا در شماره هاي امروز خود منتشر کرده اند .


• يکي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در گفت و گو با موبنا در خصوص معضلات و ناهنجاري هاي استفاده از موبايل، بويژه در اماکن عمومي اعلام کرد ،  اين موضوع هنوز در مجلس مطرح نشده است. دنياي اقتصاد و جهان صنعت روزنامه هايي بودند که اين خبر را در شماره هاي امروز خود به چاپ رسانده اند .


• مديرعامل شرکت مشارکتي مخابراتي سيار اصفهان درگفت و گو با موبنا اعلام کرد ،  هنوز براي افزايش مشترکان سيم‌کارت‌هاي اسپادان به ۵۰۰ هزار نفر، نظر کميسيون  سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي را دريافت نکرده ايم .  اين خبر صرفا در شماره امروز روزنامه صاحب قلم منتشر شده است .  


• موبنا اعلام کرد ، سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، مطالعه و تدوين مقررات مربوط به ارتباط رومينگ بين شبکه ها در داخل کشور را ، به پيمانکاران حقيقي و حقوقي واگذار مي کند. اين خبر در شماره امروز روزنامه عصر اقتصاد درج شده است


• موبنا روز گذشته يادداشتي با عنوان ” تاخير به آخر نمي رسد ! ” را به قلم کوروش شمس منتشر کرده که دراين مطلب به بحث بروز اشتباهات در قبوض تلفن همراه و سيستم بيلينگ همراه اول اشاره شده است . روزنامه جهان اقتصاد اين خبررا در شماره امروز خود منتشر کرده است . 


• مدير كل بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات شركت ارتباطات سيار در گفت و گو با ايسنا از ارسال دستورالعمل كشف مزاحمت مشتركان تلفن همراه اپراتور اول براي تصويب و ابلاغ به هيات مديره شركت ارتباطات سيار خبر داد. اين خبر در شماره امروز روزنامه فناوران به چاپ رسيده است . اين خبر روز گذشته نيز در ۹ روزنامه درج شده بود .


• معاون بازاريابي و امور مشتريان شركت ارتباطات سيارايران درگفت و گو با ايسنا اعلام کرد ،  نرم‌افزار پيامك فارسي اواخر خردادماه سال جاري نهايي و براي مشتركان قابل استفاده خواهد شد. اين خبر در شماره امروز روزنامه اطلاعات منتشر شده است . اين خبر روز گذشته نيز در ۱۴ روزنامه چاپ شده بود.


• مديرعامل شرکت ارتباط مشترک شهردر گفت‌وگو با سيتنا اعلام کرد ، شرکت سايت‌شرينگ، به منظور بررسي مناسب‌تر موقعيت شهر تهران، وضعيت سايت‌هاي نصب شده و فضاهاي مناسب براي نصب دکل هاي جديد، مشاوران داخلي و يا خارجي را جذب نموده و پيشنهادات آن‌ها را در صورت تصويب، به آيين‌نامه استفاده مشاع از سايت‌هاي BTS تبديل مي‌کند.  روزنامه جهان صنعت  اين خبر را در شماره امروز خود درج کرده است . اين خبر روز گذشته نيز در سه روزنامه منعکس شده بود .


• روابط عمومي ايرانسل اعلام کرد ، عرضه سيم كارت هديه ايرانسل به خريداران سيم كارت هاي دائمي و اعتباري كه به مناسبت روز جهاني ارتباطات و روز ملي روابط عمومي آغاز شده، به مناسبت فرارسيدن سالروز آزادسازي خرمشهر تا سوم خرداد ماه ادامه خواهد داشت. روزنامه رسالت اين خبررا در شماره امروز خود منتشر کرده است . اين خبر در خبرگزاري هاي ايرنا ، فارس ، موج و سايت همنا نيزمنعکس شده است  .


• موبنا اعلام کرد ، مجوز صدور پروانه براي فعاليت در بخش غير دولتي ارتباطات و فناوري اطلاعات ،از ۸۴۴ پروانه در سال ۸۳ ، به هزار و ۳۹۲ پروانه در سال ۸۶ رسيده که پيش بيني مي شود تا پايان برنامه چهارم توسعه ، مجوز ۳ هزار و ۳۸۹ پروانه صادر شود.


• روزنامه ايران در شماره امروز خود انتقاد يک مشترک را در خصوص منظور شدن مجدد هزينه قبوض تلفن همراه قبلي در قبوض جديد درج کرده است .  


• روزنامه خراسان در شماره امروز خود انتقاد يک مشترک را در خصوص عدم ارسال پيام هاي فارسي از سوي ايرانسل منتشرکرده است .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا